  • 31. Data: 2009-06-18 09:17:07
    Temat: Re: A ja myslalem...
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Skąd wiesz, że jesteś liberałem jak nigdy nie żyłeś w takim systemie i tak
    > naprawdę nie masz pojęcia jak on mógłby funkcjonować w praktyce.
    > Powtarzam: w publicystyce, felietonach i książkach pięknie i wzniośle się
    > pisze o "prawdziwej" wolności ekonomicznej, b.niskich podatkach,
    > całkowitej
    > niezależności kraju (nacjonalizm).
    > Społeczeństwo polskie czyta o tym i słucha od 20 lat i jakie są tego
    > skutki?
    > 1% poparcia dla UPR.
    > Koniec, kropka, szkoda czasu i atłasu.

    Rodzi się tylko pytanie:

    - czy za brak liberalizmu i zdrowych zasad nie przyjdzie nam kiedyś słono
    zapłacić ?.

    "Ustroje padają nie dlatego, że są złe, okrutne lub niesprawiedliwe - lecz
    dlatego, że bankrutują".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 32. Data: 2009-06-21 08:16:02
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Kiedy Ty Drogi Przyjacielu dorosniesz i w koncu zrozumiesz, ze kazdy
    > polityk ma Cie gleboko w dupie.

    Jedno jest pewne - nie wszystkim politykom zależy na stołkach....

    http://tiny.pl/3nzz (9 min 40 sek filmu)

    "[...] mnie na tym stołku nie zalezy....[....]"

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/