  • 21. Data: 2009-06-16 22:29:50
    Temat: Re: A ja myslalem...
    Od: "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l>

    Dieter napisał:

    > Kiedy Ty Drogi Przyjacielu dorosniesz i w koncu zrozumiesz, ze kazdy
    > polityk ma Cie gleboko w dupie.

    Niestety to nie do końca prawda. Gdyby politycy mieli nas w tyłku ;) to
    zostawili by nas samych sobie i dawalibyśmy sobie doskonale radę. Oni
    niestety jednak nie mają nas gdzieś i się bardzo nami interesują, tylko nie
    tak jak większośc myśli.
    Oni po prostu chcą naszego dobra, a my musimy te dobro przed nimi chronić,
    żeby wszystkiego nie ukradli :(

    Polityk, który mam mnie gdzieś i się mną nie interesuje to znakomity polityk
    :-)

  • 22. Data: 2009-06-17 00:03:58
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    --------------------------

    | To po co Przyjacielu glosowałeś na Martę Falentę skoro ma Cię ona głęboko
    | w d..ie ?
    | Demokracja polega na tym, że trzeba głosować na jedną z partii.

    ???? z tych naszych????
    przyjrzyj się z bliska PO - ona się zrobiła gorsza od PZPR - teraz jest chyba
    najbardzijepodobna do PPR :(, jesli znasz się trochę na naszej historii partii
    politycznych.

    | Przypominam słynną maksymę W.Churchila: "demokracja jest najgorszym z systemów
    | ale póki co nikt nie wymyślił nic lepszego".

    Miał rację, ale na pewno nie miał na myśli tzw. polskiej demokracji, a już
    szczególnie tej po 2007 roku
    Barbara

  • 23. Data: 2009-06-17 05:44:39
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Mozna bylo niestety oddac glos tylko na jednego kandydata. Teraz
    > ponarzekam sobie na PIS, PO i cala reszte bandy. Buraki nie chodza do
    > wyborow. Mogles isc i oddac chociaz glos niewazny, a tak jedynie
    > wpasowales sie w proletariat.

    I ja sobie ponarzekam po całości, nie odbierzesz mi tego, jakichbyś głupot
    na ten temat nie napisał.
    Nie miałem na kogo.
    Co do buraka - cóż.
    Zaglosowałes byle jak i nim nie jesteś.
    Rozumiem.
    :)))

    PS
    Politycy, których uważasz za kłamczuchów jak piszesz, po całości, zrobili Ci
    wodę z mózgu że trzeba iść na wybory bo bla bla bla.
    Niestety.

  • 24. Data: 2009-06-17 07:48:36
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Barbara <b...@i...com.pl> napisał(a):

    Przyjrzyj się z bliska PO - ona się zrobiła gorsza od PZPR
    PO zrobiła się gorsza od PZPR bo odsunęła PIS od władzy i wyrzuciła IV RP na
    śmietnik historii?

    Miał rację, ale na pewno nie miał na myśli tzw. polskiej demokracji, a już
    szczególnie tej po 2007 roku

    A przypadkiem nie dotyczy to tej demokracji w latach 2005-2007 kiedy zamiast
    walczyć z "układem" rządząca koalicja "postępowych" partii PIS-Samoobrona-LPR
    skorumpowała się i stworzyła sama układ?

  • 25. Data: 2009-06-17 08:39:21
    Od: eost <"eost[NOSPAM]"@o2.pl>

    > Dlatego glosowalem w wyborach, zebym pozniej mogl narzekac. Ci co nie chodza
    > do wyborow tego prawa nie maja.

    Slogan jak z reklamy proszku.

    Po co dajesz sie nabrac na te stara metode, znana juz od dwoch tysiecy
    lat. ("Samiscie zabili Jezusa. Przez glosowanie. To nie my")

    Mi sie nie podoba ten cyrk, a nie sprzety w nim. I wszystko mi jedno,
    czy na stanie bedzie kolowrotek, drabinka, czy karmnik ("lewatywa"
    kontra "kanapka z gownem").
    Nie cierpie decia w rog bawoli, wykluczania ze spolecznosci, wypedzania
    z wioski (...) tych ktorzy nie glosowali i calej tej propagandy "Vote or
    Die".

    --
    eost.

  • 26. Data: 2009-06-17 08:54:09
    Od: eost <"eost[NOSPAM]"@o2.pl>

    http://www.southparkstudios.com/episodes/103888

    --
    eost.

  • 27. Data: 2009-06-17 09:18:24
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Barbara" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > przyjrzyj się z bliska PO - ona się zrobiła gorsza od PZPR - teraz jest
    > chyba
    > najbardzijepodobna do PPR

    Przykro mi to napisać, ale Ciebie też opętało.
    Skrajna brednia i to kogoś, kto pamięta PRL.
    Plujący na wszystkich karzeł zatruł wam mózgi.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2009-06-17 09:46:16
    Od: eost <"eost[NOSPAM]"@o2.pl>

    > wyrzuciła IV RP na
    > śmietnik historii?

    Cos sie uparl na ten smietnik? Pozycjonujesz cos?

    --
    eost.

  • 29. Data: 2009-06-17 11:14:09
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    sys29 <s...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    Dla mnie ( liberała ) nie jest istotne KTO rządzi, ale JAK rządzi.
    Na pierwszym miejscu stawiam "wolność ekonomiczną" , a "wolność polityczną"
    uważam za mniej istotną. Myślę, że akurat właśnie w demokracji szanse
    na prawdziwą wolność ekonomiczną obywateli są znikome, bo ludzie są w
    większości socjalistami.

    Skąd wiesz, że jesteś liberałem jak nigdy nie żyłeś w takim systemie i tak
    naprawdę nie masz pojęcia jak on mógłby funkcjonować w praktyce.
    Powtarzam: w publicystyce, felietonach i książkach pięknie i wzniośle się
    pisze o "prawdziwej" wolności ekonomicznej, b.niskich podatkach, całkowitej
    niezależności kraju (nacjonalizm).
    Społeczeństwo polskie czyta o tym i słucha od 20 lat i jakie są tego skutki?
    1% poparcia dla UPR.
    Koniec, kropka, szkoda czasu i atłasu.

  • 30. Data: 2009-06-17 15:36:55
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > I ja sobie ponarzekam po całości, nie odbierzesz mi tego, jakichbyś głupot
    > na ten temat nie napisał.

    Z klawiatury mi to wyjąłeś - ostatnio olałem wybory w 1985 bo "mi się nie
    chciało" a teraz zrobiłem powtórkę z pełną premedytacją :)

    --
    marfi

    4162 (20090617) __________