  • 11. Data: 2004-12-08 07:22:30
    Temat: Re: A takie tam...w sumie znowu o tym samym...
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Wed, 8 Dec 2004 07:59:43 +0100, "Maciej Loret"
    <m...@p...pl> wrote:

    >No i co z tego?
    >Czy to jest powód wszczynania kłótni z każdym na grupie?
    >I to co 5 minut?
    >Mi on raczej wygląda na trolla.
    Kto ? MAd Hat ? Może za mało wątków śledzę, ale czy on wszczyna wiele
    kłótni ??

    >Jeśli Tobie coś nie podoba się w jakimś banku, to opisujesz to na grupie i
    >ewentualnie zmieniasz bank, a nie codziennie wywnętrzasz swoje żale na tym
    >forum. Mi przypomina to nmiektórych zawodników sprzed paru lat gdy zniknęły
    >tzw. pięciosekundówki. Grupy pmtg nie dało się wówczas czytać.
    Mi się niektórych bankach sporo nie podoba, ale zmienić nie zawsze
    można od tak, bo za dużo zachodu jest z aneksowanie umów, itp ;(.

    BTW, czy pięciosekundówki to rozmowy przez GSMy w stylu scatmana ?

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 12. Data: 2004-12-08 07:28:38
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Wed, 8 Dec 2004 01:23:33 +0100,
    osoba podpisana: qv. <s...@w...pl>
    napisała:

    > podoba ci sie mbank, to sobie zmien !!!
    > Nie masz innych problemow ?? znajdz sobie drugi etat, wez nadgodziny...
    Odpowidział ci Dave, ja tylko się mogę podpisać.

    > whatever...
    >
    > masz za duzo czasu ze sie pierdolami zajmujesz ???
    > skieruj ta energie i zawzietosc na cos pozytecznego, zapisz sie do kulka
    > chawciarek wiejskich itp itd....
    Albo niech uczy ortografi "biedne wiejskie dzieci", co ?
    KJ

    FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,
    and grows in every computer.
    -- A.J. Perlis

  • 13. Data: 2004-12-08 09:15:45
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Kto ? MAd Hat ? Może za mało wątków śledzę, ale czy on wszczyna wiele
    > kłótni ??

    Głównie mam na myśli "dyskusje?" z Glenn. Szczególnie tę ostatnią (chyba z
    3.12).

    > Mi się niektórych bankach sporo nie podoba, ale zmienić nie zawsze
    > można od tak, bo za dużo zachodu jest z aneksowanie umów, itp ;(.

    Zgoda. Dlatego też mam konto np. w PekaoSA. Mimo, że żadna rewelacja, to w
    połączeniu z mBankiem nic lepszego dla mnie na rynku nie widzę.

    > BTW, czy pięciosekundówki to rozmowy przez GSMy w stylu scatmana ?

    Dokładnie. Płacz był wówczas wielki na pmtg.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 14. Data: 2004-12-08 09:40:49
    Temat: Re: [OT] A takie tam...w sumie znowu o tym samym... (was: A takie tam...w sumie znowu o tym samym...)
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Resztę wyciąłem, choć wiele lepsza nie była... Człowieku, miej litość nad
    > moimi oczami...

    No przecież pięknie to wyhaftował ;-)))

  • 15. Data: 2004-12-08 10:09:12
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Wed, 8 Dec 2004 10:15:45 +0100, "Maciej Loret"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Głównie mam na myśli "dyskusje?" z Glenn. Szczególnie tę ostatnią (chyba z
    >3.12).
    Ano pewnie ominąłem, węsząc flame wara :). Ale Glenn ma wielu
    zaciekłych adwersarzy :)).

    >Zgoda. Dlatego też mam konto np. w PekaoSA. Mimo, że żadna rewelacja, to w
    >połączeniu z mBankiem nic lepszego dla mnie na rynku nie widzę.
    I też z tego powodu, mbank czuje się za pewnie wprowadzając opłaty za
    przelewy czy też zmniejszająć % bez przyczyny widocznej na rynku
    pieniądza.

    pzdr,
    Dentarg

  • 16. Data: 2004-12-08 10:15:30
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > I też z tego powodu, mbank czuje się za pewnie wprowadzając opłaty za
    > przelewy czy też zmniejszająć % bez przyczyny widocznej na rynku
    > pieniądza.

    Ja robiłem przelewy z mBanku dosyć często. Aż wprowadzili opłaty. Przelewy
    przeniosłem do PekaoSA.
    Pieniędzy wielkich generalnie nie trzymam, więc wysokość oprocentowania nie
    jest najważniejsza, choć oczywiście na eKoncie trzymam conieco (resztę na
    eMaxie), bo czasami mam potrzebę wybrać parę złotych z BZWBK.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 17. Data: 2004-12-08 11:07:58
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > No i co z tego?
    > Czy to jest powód wszczynania kłótni z każdym na grupie?
    > I to co 5 minut?
    > Mi on raczej wygląda na trolla.

    Protestuje ! To jest pierwszy watek, ktory zapaczatkowalem w sprawie mBanku
    od sam nie wiem kiedy (ale spokojnie mozna mierzyc w miesiacach). O innych
    bankach mam znacznie wiecej i czescie do powiedzenia (bo i znacznie czesciej
    zasluguja na uwage :) )

    A co sporu z Glenn, mysle ze wiecej nie bede. W kazdym razie postaram sie. A
    innych 'kazdych' nie dostrzegam.

    MAd Hat
    ter

  • 18. Data: 2004-12-08 13:06:38
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Protestuje ! To jest pierwszy watek, ktory zapaczatkowalem w sprawie
    mBanku
    > od sam nie wiem kiedy (ale spokojnie mozna mierzyc w miesiacach).

    Być może. Ale pod wiele "się podczepiasz" i piszesz ciągle to samo ;))

    > A co sporu z Glenn, mysle ze wiecej nie bede. W kazdym razie postaram sie.
    > innych 'kazdych' nie dostrzegam.

    Spierać się możesz byle z sensem, a nie ciągle na ten sam temat i w ten sam
    deseń ;))

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 19. Data: 2004-12-08 13:10:40
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Maciej Loret wrote:
> [...]
    > jest najważniejsza, choć oczywiście na eKoncie trzymam conieco (resztę na
    > eMaxie), bo czasami mam potrzebę wybrać parę złotych z BZWBK.

    A ja zrobiłem inaczej. Wyliczyłem ile maksymalnie w miesiącu wykonuję
    przelewów i innych operacji na rachunku i w Excelu zrobiłem sobie
    proste porównanie ofert bankowych (uwzględniłem jeszcze koszty kart
    oraz inne plusy i minusy). Wyszło mi, że dla moich potrzeb (konto
    wspólne) połączenie eKonta z eMax'em, to najlepszy tandem (nie mylić z
    najtańszym). Chodzi o wygodę, szybkość, ofertę i jeszcze parę
    subiektywnych spraw.

    Dodam jeszcze, że do mBanku wracam po prawie rocznej przerwie, w
    czasie której przerobiłem kilka kont w innych bankach. Jeśli miałbym
    wskazać najlepsze, to wybrałbym inteligo (ale niestety za drogie, jak
    dla mnie).

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 20. Data: 2004-12-08 13:14:41
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Wyszło mi, że dla moich potrzeb (konto
    > wspólne) połączenie eKonta z eMax'em, to najlepszy tandem (nie mylić z
    > najtańszym). Chodzi o wygodę, szybkość, ofertę i jeszcze parę
    > subiektywnych spraw.

    Dla mnie wygody, to w samym mBanku nie ma żadnej , bo ja sam musiałbym
    pamiętać komu, kiedy i ile przelać.
    A w PekaoSA nie muszę, bo są dobrze rozwiązane zlecenia stałe. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret