-
1. Data: 2002-05-14 08:30:10
Temat: A zrób teraz jak świnka! ;-)
Od: "Michał Witkowski" <w...@w...pl>
Boże, co za agencja reklamowa obsługuje Multi? Słyszeliście reklamę radiową
Planów?
Dżizuz!!!
--
^^^^^^^^^^^^^^^
Pozdrawiam.
Michał Witkowski.
-
2. Data: 2002-05-14 08:43:25
Temat: Re: A zrób teraz jak świnka! ;-)
Od: "AMRA" <a...@a...com>
> Boże, co za agencja reklamowa obsługuje Multi? Słyszeliście reklamę
radiową
> Planów?
> Dżizuz!!!
DArcy stworzyło kampanię nowego produktu MultiBanku
Ruszyła kampania promująca Plany Finansowe - nową kategorię produktów
bankowych. Plany Finansowe to pakiet obejmujący nowoczesną linię kredytową,
rachunek osobisty, kartę płatniczą i lokaty...
gwarantujący klientom m.in. dowolność wykorzystania przyznanych środków,
elastyczny sposób spłaty, korzystne oprocentowanie - od 3,9% w obcych
walutach i od 11,5% w złotówkach, bezpłatną obsługę,
dwudziestoczterogodzinny dostęp do pieniędzy.
Kampania oparta jest na wykorzystaniu zalet produktu, które do tej pory nie
były oferowane przez inne banki i są tak nowatorskie, że wydają się wręcz
niemożliwe. Podobnie jak w poprzednich kampaniach MultiBanku kreacja jest
oszczędna , a o zaletach Planów Finansowych informują prowokacyjne hasła -
"Oszczędzaj na kredycie", "Nie płać podatku" i "Spłacaj jak chcesz".
Kampania skierowana jest do osób o zarobkach powyżej średniej krajowej,
posiadających już kredyty w innych bankach oraz tych, którzy w niedalekiej
przyszłości planują budowę domu, kupno mieszkania, działki, rozkręcenie
własnego interesu oraz realizację każdego innego celu.
Kampanii prowadzonej w prasie, na billboardach i w radiu towarzyszyć będzie
przygotowana przez D'Arcy Interactive i AMG Net trzyetapowa kampania w
Internecie.
Pierwszy etap o charakterze edukacyjnym objął artykuł sponsorowany, mailing,
komunikaty na forach dyskusyjnych, doklejki do Gadu-Gadu i newsletterów oraz
kreację bannerową prowadzoną na największych portalach - Wirtualnej Polsce,
Onecie i Interii. Drugi etap ograniczy się do kampanii bannerowej, trzeci
zostanie zoptymalizowany po analizie wyników pierwszej i drugiej części
kampanii internetowej.
Planowaniem i zakupem mediów zajęły się OMD i AMG Net (internet).
Kampania rozpoczęła się 6 maja, potrwa do końca czerwca.
Klient:
MultiBank
Przedstawiciel klienta:
Bartosz Brzozowski
Tadeusz Marciniak
Agencja:
D'Arcy
Przedstawiciel agencji:
Jacek Pilachowski (Account Director)
Barbara Żak (Account Supervisor),
Rafał Napłoszek (Account Manager)
Dyrektor kreatywny:
Przemek Bogdanowicz
Maciek Kowalczuk
Dyrektor artystyczny:
Karolina Lewicka
Copywriter:
Rafał Betlejewski Leszek Kuszkowski
-
3. Data: 2002-05-14 08:44:43
Temat: Re: A zrób teraz jak świnka! ;-)
Od: "AMRA" <a...@a...com>
P.S. www.mediarun.pl
-
4. Data: 2002-05-16 08:54:21
Temat: Re: A zrób teraz jak świnka! ;-)
Od: No Name <v...@w...pl>
Użytkownik Michał Witkowski napisał:
> Boże, co za agencja reklamowa obsługuje Multi? Słyszeliście reklamę radiową
> Planów?
> Dżizuz!!!
Dzięki Twojemu postowi dowiedziałem się, że jest ciekawa reklama Multi.
Ty też o niej wiesz - i o to chodzi w reklamie, nie ważne co się mówi,
ważne, że się mówi (bo potem się robi). Czasy idą takie, że dla VIPów
banki za kilka lat (a może w następnym kwartale, nie znam planów) będą
fundowały karty wstępu do "salonów masażu" i tym podobne usługi.
Dogbert