  • 1. Data: 2007-08-24 14:48:33
    Temat: AKTUALIZACJIA HIPOTEKI ŁĄCZNEJ
    Od: Heliotrope <h...@o...pl>

    Witam!
    Prosze mi napisać jaki est najszybszy bądz najprostszy sposób
    rozwiazania nastepujacej sytuacji:

    - ustanowiona jest hipoteka łączna na kilka nieruchomości, z tego
    jakies 70% wartosci zostało juz spłacone.
    - jedną z obciązonych nieruchomosci jest kamienica którą chcemy
    sprzedać

    Jak podejść do tematu aby odciążyć tylko jedną hipotekę i sprzedać tę
    nieruchomość a reszte pozostawić obciążoną?

    Na tą chwile widze 2 rozwiązania ale nie wiem czy się to uda:
    - bank ponownie rozpatruje wartosci nieruchomosci i zmienia umowę z
    której wynika odciązenie ww nieruchomosci
    - inny bank spłaca całą hipotekę łączną i podpisana jest nowa umowa na
    pozostałe nieruchomości

    Będę wdzieczny za wszelkie podpowiedzi i sugestie

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2007-08-24 18:37:44
    Temat: Re: AKTUALIZACJIA HIPOTEKI ŁĄCZNEJ
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Heliotrope" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    Jak podejść do tematu aby odciążyć tylko jedną hipotekę i sprzedać tę
    nieruchomość a reszte pozostawić obciążoną?

    Uzyskać zgodę banku na bezobciążeniowe odłączenie tej nieruchomości.