  • Data: 2006-03-16 14:14:01
    Temat: Agencja PKO a INTELIGO i onlajnowosc
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wplacalem dziś w agencji PKO na INTELIGO

    podałem wydruk z numerem jedynie konta i moim nazwiskiem, nawet bez imienia

    wydruk/potwierdzenie dostałem natomiast z pełnymi moimi danymi, zarówno
    adres korespondencyjny jak i zameldowania - czyli mają dostęp on-line, czy
    jak to nazwać...

    dlaczego zatem, mimo wyżej wymienionej onlajnowości wpłacone pieniądze nie
    są księgowane na koncie inteligo on-line, nie są widoczne od razu? nawet
    teraz, po 6 godzinach od wpłaty?

    nie "pienię" - te pieniądze nie są mi potrzebne, dostępnych środków mam na
    koncie więcej niż potrzebuję, a kont osobistych 9 - każde ze środkami
    podkreślam:
    _te_wpłacone_a_jeszcze_nie_widoczne_w_systemie_środk
    i_nie_są_mi_teraz_potrzebne
    ale pytam, bo dziwię się:
    jeśli mają dostęp do mojego konta on-line, widzą do kogo należy, znają stan
    środków, to dlaczego tak dziwnie jest że moja wpłata nie jest również
    on-line księgowana, tylko trzeba czekać niczym na przelew czy księgowanie z
    innego banku?