  • 1. Data: 2006-03-16 14:14:01
    Temat: Agencja PKO a INTELIGO i onlajnowosc
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    wplacalem dziś w agencji PKO na INTELIGO

    podałem wydruk z numerem jedynie konta i moim nazwiskiem, nawet bez imienia

    wydruk/potwierdzenie dostałem natomiast z pełnymi moimi danymi, zarówno
    adres korespondencyjny jak i zameldowania - czyli mają dostęp on-line, czy
    jak to nazwać...

    dlaczego zatem, mimo wyżej wymienionej onlajnowości wpłacone pieniądze nie
    są księgowane na koncie inteligo on-line, nie są widoczne od razu? nawet
    teraz, po 6 godzinach od wpłaty?

    nie "pienię" - te pieniądze nie są mi potrzebne, dostępnych środków mam na
    koncie więcej niż potrzebuję, a kont osobistych 9 - każde ze środkami
    podkreślam:
    _te_wpłacone_a_jeszcze_nie_widoczne_w_systemie_środk
    i_nie_są_mi_teraz_potrzebne
    ale pytam, bo dziwię się:
    jeśli mają dostęp do mojego konta on-line, widzą do kogo należy, znają stan
    środków, to dlaczego tak dziwnie jest że moja wpłata nie jest również
    on-line księgowana, tylko trzeba czekać niczym na przelew czy księgowanie z
    innego banku?

  • 2. Data: 2006-03-16 14:21:29
    Temat: Re: Agencja PKO a INTELIGO i onlajnowosc
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > adres korespondencyjny jak i zameldowania - czyli mają dostęp on-line, czy

    Nie mają dostępu online. Co więcej - najpewniej pieniądze wyjdą dopiero
    jutro z placówki PKO BP, pod którą ta agencja jest "podwiązana". A skąd mają
    Twoje dane? Po prostu wpłacałeś tam już wcześniej "na Inteligo" :-) BTW - 9
    kont? To Ty prawdziwy hardcorowiec jesteś. Ja mam "tylko" 4, w a porywach
    było tego 6 :-)

  • 3. Data: 2006-03-16 14:38:01
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > mają
    > Twoje dane? Po prostu wpłacałeś tam już wcześniej "na Inteligo" :-)

    tak, wpłacałem, ale kiedy jeszcze maiłem tylko jeden adres
    (zameldowania=korespondencyjny)
    później dopiero zmieniłem mieszkanie i nie aktualizowałem w banku danych,
    podając jedynie nowy adres jako korespondencyjny
    (nie cche mi się formularza aktualizacyjnego listem wysłać, takim próżny ;))

    > BTW - 9 kont? To Ty prawdziwy hardcorowiec jesteś. Ja mam "tylko" 4, w a
    > porywach
    > było tego 6 :-)

    ;) jest 9, ale z tego tylko niestety 7 z dostępem przez z domu (www)

    w poprzednim poście się nie po(d)pisałem, teraz za oba popełnione listy:

    janke

  • 4. Data: 2006-03-16 14:54:45
    Od: "VigoX" <v...@o...pl>

    | ;) jest 9, ale z tego tylko niestety 7 z dostępem przez z domu (www)

    hej!

    Takie pytanie mi sie nasunelo: po co tyle kont? Dajcie chociaz jeden
    rozsadny powod. Chyba przeciez nie dla szpanu? ;-)
    Ja daze do minimalizacji ilosci kont. Z 4 zszedlem do 1. I czuje sie lepiej
    z tym :))

    Pozdrawiam!
    Vx

  • 5. Data: 2006-03-16 14:55:28
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    Użytkownik "VigoX" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > hej!
    >
    > Takie pytanie mi sie nasunelo: po co tyle kont?

    Nigdy hobby nie miałeś ;-) ?

  • 6. Data: 2006-03-16 15:03:05
    Od: Husky <h...@h...uk>

    VigoX napisał(a):

    > Ja daze do minimalizacji ilosci kont. Z 4 zszedlem do 1. I czuje sie lepiej
    > z tym :))

    Zeby np. ukrywac kase przed zona ? (4 oficjalne + 2 tajniackie).

    --
    Husky

  • 7. Data: 2006-03-16 15:04:33
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Husky" <h...@h...uk> napisał w wiadomości

    > Zeby np. ukrywac kase przed zona ? (4 oficjalne + 2 tajniackie).

    Jak Cię małżonka dopadnie (a to tylko kwestia czasu) to będziesz mógł co
    najwyżej zgłosić się na niebieską linię jako ofiara przemocy domowej (bo
    kont było za dużo ;-)

  • 8. Data: 2006-03-16 19:29:23
    Od: Ra <adres.w@stopcce>

    Glenn napisał(a):
    > Użytkownik "VigoX" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nigdy hobby nie miałeś ;-) ?

    w przypadku chęcii wzięcia kredytu hip to może być drogie hobby
    ja za historię rachunku mbank+inteligo+multi(wspólne, nie używane przeze
    mnie) bulę > 100 zł tylko dlatego że wydruk historii zinteligo mieści
    się na 1 stronie
    I jeszcze klikadziesiąt bo takie millenium się nie wyrabia z
    rozpatrzeniem wniosku i kwity tracą ważność, potem tydzień czekania aż
    wydruki przyjdą ponownie. Przy okazji trzeba uważać bo inteligo nie
    stempluje historii rachunku !!!

    P. Arek

  • 9. Data: 2006-03-16 20:28:40
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Nie mają dostępu online. Co więcej - najpewniej pieniądze wyjdą dopiero
    > jutro z placówki PKO BP, pod którą ta agencja jest "podwiązana"

    wieczór: jest księgowanie.
    około 16:00 kiedy ostatni raz sprawdzałem jeszcze nie było.

    janke

  • 10. Data: 2006-03-17 08:33:07
    Od: Mlody Book <m...@g...pl>

    janke napisał(a):

    > wieczór: jest księgowanie.
    > około 16:00 kiedy ostatni raz sprawdzałem jeszcze nie było.
    >
    > janke

    Na infolinii Inteligo by Ci wyjaśnili - oprócz standardowych sesji
    księgowania Elixirów są też (bodaj dwie) sesje międzyoddziałowe, czyli
    po prostu z oddziałów PKO. Nikt natomiast nie wyjaśni Ci szczegółowo jak
    to jest z tą online'owością - na 100% nie zobaczą w oddziale lub agencji
    jaki jest stan konta Inteligo, ale o tych danych osobowych, znanych
    nawet w placówkach, w których dana osoba nigdy nie była (przynajmniej
    tak twierdzi) już nieraz słyszałem. I kminię sobie, że może jest
    odwrotnie - może to Ty przelałeś kasę do PKO, a ichni system
    'zapamiętał' dane nadawcy przelewu, i kiedy byłeś ostatnio w agencji,
    'wyskoczyły' na ekran z bufora :)

    P.S. Tylko nie bijcie, bo to ślepy strzał był, po prostu też mnie to
    zastanawia, chyba sam to kiedyś przetestuję ;)

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)