  • 1. Data: 2011-04-18 13:25:41
    Temat: Agencja S&P obcięła perspektywe ratingu z stabilnej...
    Od: "Alkor Trade" <k...@a...com.pl>

    ...na negatywna

    IMO to na prawde powazny news i powazna decyzja. Koniec switych krow i
    drukowania papieru?

    http://www.reuters.com/article/2011/04/18/us-markets
    -stocks-idUSTRE73312E20110418

    --
    Łączę pozdrowienia,
    Robert Krassowski,

  • 2. Data: 2011-04-18 13:42:35
    Temat: Re: Agencja S&P obcięła perspektywe ratingu USA ze stabilnej...
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    "Alkor Trade" <k...@a...com.pl> pisze:
    > ...na negatywna
    >
    > IMO to na prawde powazny news i powazna decyzja. Koniec switych krow i
> [...]

    Koniec? Nie wierzysz że ci od ratingów zostaną *skutecznie* naprowadzeni
    na właściwą ścieżkę? O człowieku małej wiary ;-)

    --
    A. Filip : Twoje pieniądze + Twoje ryzyko = Twój zysk *albo* strata
    Człowiek nie żyje, aby jadł, ale je, aby żył.

  • 3. Data: 2011-04-18 13:56:22
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 18 Apr 2011 15:42:35 +0200, A. Filip napisał(a):

    > http://www.reuters.com/article/2011/04/18/us-markets
    -stocks-idUSTRE73312E20110418

    Co za badziew. To oni niby teraz to ogłosili? Czy to dlatego przed chwila
    sreberko i euro leci w pionowo w gore?
    Trąbili juz o tym od tygodnia. A mówią ze rynek dyskontuje wszystko ;)

  • 4. Data: 2011-04-18 14:10:59
    Od: "Alkor Trade" <k...@a...com.pl>

    Euro pionowo w gore? Chyba nie do konca. Wlasnie przewrotnei uwazam ze USD
    teraz jak nigdy sie skorekci i mocno wzmocni.

    RK

  • 5. Data: 2011-04-18 14:44:44
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 18 Apr 2011 16:10:59 +0200, Alkor Trade napisał(a):

    > Euro pionowo w gore? Chyba nie do konca. Wlasnie przewrotnei uwazam ze USD
    > teraz jak nigdy sie skorekci i mocno wzmocni.
    >
    > RK

    Rzeczywiscie rynek miota sie od bandy do bandy. Widac ze nikt nie wie o co
    chodzi wiec tym bardziej ja ;)
    Czas wyjsc i przeczekać.

  • 6. Data: 2011-04-18 18:34:24
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    root <r...@v...pl> pisze:

> [...]
    > sreberko i euro leci w pionowo w gore?
    > Trąbili juz o tym od tygodnia. A mówią ze rynek dyskontuje wszystko ;)

    Sugerujesz że rynek jednak znacząco myślał że to były "strachy na lachy"? ;-)

    --
    A. Filip : Twoje pieniądze + Twoje ryzyko = Twój zysk *albo* strata
    Gościa i wilk nie pokona.

  • 7. Data: 2011-04-18 20:36:06
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 18 Apr 2011 20:34:24 +0200, A. Filip napisał(a):

    > Sugerujesz że rynek jednak znacząco myślał że to były "strachy na lachy"? ;-)

    Plotki pojawiły się wcześniej a teraz Rynek nie wie co zrobić. Zgodnie z
    zasadmi - sprzedam fakty i przekornie do mojego przedmówcy zajmę L na
    eur/usd ;)

  • 8. Data: 2011-04-18 20:45:32
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Co do L na Edku wstępnie planuję to zrobić po 1,16 za jakieś pół roku.
    Zdanie zmienię jeśli pokonają maksa z zeszłego tygodnia.

  • 9. Data: 2011-04-19 06:19:59
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Co do L na Edku wstępnie planuję to zrobić po 1,16 za jakieś pół roku.
    > Zdanie zmienię jeśli pokonają maksa z zeszłego tygodnia.

    Jakoś tydzień temu na Interia.pl mówili że pojawiła się idealna sytuacja aby
    zająć longa na złotym ...

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/bc01acd5f7
    94d174.html

    Ciekawie mogło by się zrobić gdyby miało wybić górą z tego trójkąta/flagi

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2011-04-19 06:27:10
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    94d174.html

    > Ciekawie mogło by się zrobić gdyby miało wybić górą z tego trójkąta/flagi

    Co do zaś edka wydaje mi się, że w obecnej "fali" wzrostowej (która być może
    już się zakończyła) powinny być większe problemy z przekroczeniem 1,47.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/3fd26e3d4b
    60bd52.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/