  • 1. Data: 2011-04-18 08:10:41
    Temat: Ukrainski rezun kupil chatke w Londynie
    Od: fatso <f...@t...net>

    ...za Ł135 mln. Pustoscian. Teraz pracowicie wyklada kafelkami,
    instaluje kible
    bo przeciez w centrum Londynu srac za stodola nie wolno. Bedzie to
    kosztowac dalsze
    Ł60 mln.
    http://www.telegraph.co.uk/property/propertynews/845
    6089/UKs-most-expensive-flat-sold-for-135.4-million.
    html

    mam pytanie: kto zacz? Stawiam na piekna Julie Timoszenko, niegdys
    krolowa gazu
    w tym dziwnym kraju nim sie wziela do robienia polityki.

  • 2. Data: 2011-04-18 17:04:38
    Temat: Re: Ukrainski rezun kupil chatke w Londynie
    Od: Lucky <l...@v...pl>

    On 18/04/2011 09:10, fatso wrote:
> [...]
    > krolowa gazu
    > w tym dziwnym kraju nim sie wziela do robienia polityki.

    Czy komus na zdjeciu podoba sie ten "apartamentowiec". Pomijajac widok z
    okna na Hyde Park to straszny badziew, przejezdzam tamtedy regularnie i
    nie moge sie nadziwic, ze ludzie tyle kasy placa. No chyba ze dla lansu,
    ci ktorzy musza. Jakos nie slychac aby ktos slynny i znany chcial tam
    mieszkac.

    http://pokonacrynek.blogspot.com - Gielda, AT i systemy

  • 3. Data: 2011-04-18 18:20:33
    Od: fatso <f...@t...net>

    On Apr 18, 6:04 pm, Lucky <l...@v...pl> wrote:

> [...]
    > nie moge sie nadziwic, ze ludzie tyle kasy placa. No chyba ze dla lansu,
    > ci ktorzy musza. Jakos nie slychac aby ktos slynny i znany chcial tam

    a ja przypuszczam, ze komus sie pali grunt pod nogami na tej Ukrainie
    i musi za wszelka
    cene nadmiar "liquidity" gdzies bezpiecznie zamelinowac.