  • 11. Data: 2007-03-27 13:22:54
    Temat: Re: Akceptacja kk w różnych krajach
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > Czy można powiedzieć, że system płatności kartowych w tych krajach jest
    > rozwinięty na podobnych poziomie do tego jaki mamy w Polsce?

    W krajach bałtyckich to raczej lepiej niż w polsce; czasem akceptują w
    jakimś kiosku w środku lasu.

  • 12. Data: 2007-03-27 13:25:45
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > A wiadomo jak przedstawia się sprawa akceptacji kartowych (szczególnie VE)
    > na Ukrainie?

    Ostatni raz na Ukrainie płaciłem w sklepie w Truskawcu w Nowy Rok. Ale uwaga
    dla kupujących paliwo! Jeśli chcecie zapłacić kartą za paliwo na Ukrainie to
    trzeba zrobić blokadę na karcie przed zatankowaniem, bo jeśli po, to już
    nieda rady.

  • 13. Data: 2007-03-29 09:22:54
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Tajlandia:

    najczęściej akceptowana jest VISA, na drugim miejscu MC (choć obie są
    popularne),
    AMEX często nie jest akceptowany.
    Uwaga - za płatnośc kartą doliczane jest do 5% prowizji.

    MichalL