  • 1. Data: 2007-03-24 18:01:56
    Temat: Polskie banki
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    Witam!
    Na samym wstępie najmocniej przepraszam starych wyjadaczy za lamerskie
    pytanie, które brzmi następująco. Mianowicie czy ktoś może mi podać nazwy
    typowo polskich banków (z pominięciem banków spółdzielczych) tj. takich, w
    których udziałów nie mają żadne zagraniczne podmioty.

    Mi udało się znaleźć tylko trzy:
    1. PKO BP
    2. BOŚ
    3. Getin Bank

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-03-24 18:21:40
    Temat: Re: Polskie banki
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 Mar 2007 19:01:56 +0100,
    osoba podpisana: Telly Savalas <teli.savalas>
    napisała:
> [...]
    > typowo polskich banków (z pominięciem banków spółdzielczych) tj. takich, w
    > których udziałów nie mają żadne zagraniczne podmioty.

    Nie mają ?
    > 2. BOŚ
    SEB już sprzedał udziały ?
    KJ

    The world is coming to an end. Please log off.

  • 3. Data: 2007-03-24 18:43:09
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    "Kamil Jońca" news:slrnf0ar1k.7dr.kjonca@kjonca.kjonca

    > SEB już sprzedał udziały ?

    Z informacji jakie pojawiały się jakiś czas temu w mediach wywnioskowałem,
    że SEB sprzedał udziały w BOŚ. Oczywiście niektóre media kłamią, więc
    przypuszczam, że BOŚ to typowo polski bank.

  • 4. Data: 2007-03-24 18:54:09
    Od: smE <n...@n...com>

> [...]
    > typowo polskich banków (z pominięciem banków spółdzielczych) tj. takich, w
    > których udziałów nie mają żadne zagraniczne podmioty.

    BGŻ (ale możliwe że też jakiś inwestor zagraniczny...)

  • 5. Data: 2007-03-24 19:13:57
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

  • 6. Data: 2007-03-24 19:23:36
    Od: "PiotRek" <b...@p...onet.pl.invalid>

    Użytkownik "Telly Savalas" <t...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > typowo polskich banków (z pominięciem banków spółdzielczych) tj. takich, w
    > których udziałów nie mają żadne zagraniczne podmioty.

    A BGK może być? :)

    Piotr

  • 7. Data: 2007-03-24 19:29:38
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    > Użytkownik "smE" <n...@n...com>

    BGK - bank państwowy
    *** blad ***

  • 8. Data: 2007-03-24 20:34:36
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    "blad" news:eu3ug1$f31$1@nemesis.news.tpi.pl

    > BGK - bank państwowy

    Czyli polski (to się chwali). Czy po za obecną czwórką jest coś jeszcze na
    naszym rynku co w 100% należy do Polaków?

  • 9. Data: 2007-03-24 21:09:47
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    PiotRek napisał(a):

    > A BGK może być? :)

    NBP :))

    Jesli Getin to i Noble Bank i Noble dla plebsu Metrocostam czy jak oni
    sie tam nazywaja

  • 10. Data: 2007-03-24 21:43:45
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Telly Savalas" <t...@k...pl> wrote in message
    > "blad" news:eu3ug1$f31$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Czyli polski (to się chwali). Czy po za obecną czwórką jest coś jeszcze na
    > naszym rynku co w 100% należy do Polaków?

    100%? Skad przekonanie, ze wymienione wczesniej banki gieldowe sa w 100% w
    rekach Polakow?

    np
    Julius Baer posiada 53.614.887 akcji PKO BP SA, stanowiących 5,36% kapitału
    zakładowego Banku i uprawniających do wykonywania 49.892.705 głosów na
    Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy PKO BP SA, stanowiących 4,99% ogólnej
    liczby głosów na Walnym Zgromadzeniu.

    MK