  • Data: 2003-03-13 08:58:27
    Temat: "Akceptowalność" karty MasterCard Electronic
    Od: "Michal Pajak" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak to jest z akceptowaniem karty MC Eletronic. Wszędzie pisze tylko, że jest
    akceptowana w środowisku elektronicznym. Czy mam rozumieć, że jest akceptowana
    w elektronicznych POS-ach (w uproszczeniu: tam gdzie akceptują Visę Electron,
    tam też MC Electronic)? Patrząc na naklejki na różnych punktach, MC Elec
    pojawia się bardzo rzadko.
    Interesuje mnie to, bo zastanawiam się nad kartą kredytową PKO BP, a Vise
    Electron już mam i chciałbym coś w innym systemie.