  • 1. Data: 2009-10-21 10:26:29
    Temat: Akcje PGE - co sadzicie?
    Od: "Pawel" <p...@p...pl>

    Czy to dobra inwestycja - kupic teraz przed emisja akcje PGE? Jak to moze
    sie ksztaltowac po emisji? Ja wiem ze moze roznie ;) - ale czy ktos moze ma
    jakies glebsze przemyslenia na ten temat ? ;)

    Pozdr.P.

  • 2. Data: 2009-10-21 10:34:35
    Temat: Re: Akcje PGE - co sadzicie?
    Od: "Pawel" <p...@p...pl>

    No i tak - wiem, ze to nie wiadomo i trudno powiedziec ;) ale co sadzicie,
    czy to jest dobra inwestycja krotkoterminowa? Czy raczej nalezy liczyc sie
    bardziej z tym, ze trzebaby to bylo potrzymac troche dluzej po emisji?

    Dzieki za wszelkie info, moze sie juz jakies dyskusje toczyly, nie mam
    archiwum grupy.

    Pozdrawiam.P.

  • 3. Data: 2009-10-21 11:22:16
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Pawel pisze:
    > nie mam archiwum grupy.

    jak to nie masz? googla nie masz?
    http://tinyurl.com/yzn9fmw

    Zyga

  • 4. Data: 2009-10-21 11:31:20
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > czy to jest dobra inwestycja krotkoterminowa? Czy raczej nalezy liczyc sie
    > bardziej z tym, ze trzebaby to bylo potrzymac troche dluzej po emisji?

    99,9% "inwestycji" długoterminowych to po prostu nieudane transakcje
    krótkoterminowe.
    Nikt Ci nie pomoże, bo decyzję i tak Ty podejmujesz. A jeśli nie wiesz co
    zrobić, to dla własnego bezpieczeństwa nic nie rób. Kopiowanie cudzych
    transakcji jest bardzo poważnym błędem, jeśli się nie rozumie przesłanek
    decyzji inwestycyjnej. Kup obligacje, wpłać na lokatę albo trzymaj w
    skarpecie. Tylko rób to świadomie po własnych przemyśleniach albo śmignij z
    10 książek i zalicz solidnie 5 kursów i szkoleń inwestycyjnych - wtedy coś
    niecoś Ci się rozjaśni.
    Dombrek

    PS A żeby trochę osobistego materiału wrzucić: jedna z moich zasad zabrania
    mi udziału w nowych emisjach (z wyłączeniem PP oczywiście).

  • 5. Data: 2009-10-21 12:12:36
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Czy to dobra inwestycja - kupic teraz przed emisja akcje PGE? Jak to moze
    > sie ksztaltowac po emisji? Ja wiem ze moze roznie ;) - ale czy ktos moze
    > ma jakies glebsze przemyslenia na ten temat ? ;)

    Głębszych przemyśleń nie posiadam ale w PGE zagram :)
    IMO jeżeli w chwili debiutu da się zarobić 1% zablokowanego na emisję
    kapitału to dla mnie będzie sukces jeżeli nie to się nie zastrzelę :)

    --
    marfi

  • 6. Data: 2009-10-21 12:15:04
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Dombrek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    zabrania
    > mi udziału w nowych emisjach (z wyłączeniem PP oczywiście).

    Dombrek zasady są po to żeby je łamać. W tej emisji nie ma żadnego ryzyka,
    za rok akcje będą śmigały powyżej 30 zł. A w tej ofercie tylko to jest do
    dupy, że redukcja będzie 95%.

  • 7. Data: 2009-10-21 12:19:34
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    >(...). W tej emisji nie ma żadnego ryzyka,
    > za rok akcje będą śmigały powyżej 30 zł. A w tej ofercie tylko to jest do
    > dupy, że redukcja będzie 95%.

    Czyli piękna okazja. Wystarczy zastawić dom, żonę, dzieci, nerki i inne
    zdrowe narządy, a bez ryzyka wyrwie się z rynku darmową forsę.
    SUPER!!!!!!

    DJ

  • 8. Data: 2009-10-21 13:03:05
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "kigam"

    > W tej emisji nie ma żadnego ryzyka, za rok akcje będą śmigały powyżej 30
    > zł

    a gdzie tak napisano

  • 9. Data: 2009-10-21 13:52:13
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "DJ(Dominik)" <d...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli piękna okazja. Wystarczy zastawić dom, żonę, dzieci, nerki i inne
    > zdrowe narządy, a bez ryzyka wyrwie się z rynku darmową forsę.
    > SUPER!!!!!!
    >
    > DJ

    Nie gram za pożyczone.

  • 10. Data: 2009-10-21 13:53:38