    From: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Akcje PGE - co sadzicie?
    Date: Wed, 21 Oct 2009 13:31:20 +0200

    > czy to jest dobra inwestycja krotkoterminowa? Czy raczej nalezy liczyc sie
    > bardziej z tym, ze trzebaby to bylo potrzymac troche dluzej po emisji?

    99,9% "inwestycji" długoterminowych to po prostu nieudane transakcje
    krótkoterminowe.
    Nikt Ci nie pomoże, bo decyzję i tak Ty podejmujesz. A jeśli nie wiesz co
    zrobić, to dla własnego bezpieczeństwa nic nie rób. Kopiowanie cudzych
    transakcji jest bardzo poważnym błędem, jeśli się nie rozumie przesłanek
    decyzji inwestycyjnej. Kup obligacje, wpłać na lokatę albo trzymaj w
    skarpecie. Tylko rób to świadomie po własnych przemyśleniach albo śmignij z
    10 książek i zalicz solidnie 5 kursów i szkoleń inwestycyjnych - wtedy coś
    niecoś Ci się rozjaśni.
    Dombrek

    PS A żeby trochę osobistego materiału wrzucić: jedna z moich zasad zabrania
    mi udziału w nowych emisjach (z wyłączeniem PP oczywiście).