    From: <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Aktualizacja w Lukas e-banku
    Date: 15 Apr 2002 12:02:46 +0200

    Nie wiem jak to się dzieje, że co miesiąc Lukas e-konto wygrywa konkurencje
    pośród banków internetowych.Jeżeli macie konto w mBanku lub np. VW to stan
    konta jest dynamicznie zmieniany w ciągu całej doby - i to jest OK. Natomiast w
    Lukasie - zgroza- raz na dobę i to niechętnie. Dzisiaj o godz 8:00 (15.04.2002)
    miałem stan konta według godz4:00 z dnia 14.04.2002).
    Jak to sie ma do ONLINE?!!!!?
    Próba aktualizacji trwa tak długo, że gdybym pracował na modemie to pewnie
    dawno wydałbym wszystkie pieniądze (nie tylko odsetki) na rachunki telefoniczne.
    Pisałem już dwa razy do Lukasa ale efektów nie widać - owszem odpowiadają, że
    wzmacniają serwery itp itd ale w tej materiii cisza.