  • 1. Data: 2004-02-16 14:57:17
    Temat: Aktualny czas odpowiedzi VW :) (dla zainteresowanych)
    Od: "Jurek" <m...@...pl>

    No wiec w koncu doczekalem sie przesylki z VW (całkiem eleganckiej, jest
    segregator i wszystkie formularze + token)
    wniosek skladalem 28 stycznia, przesylka zostala wyslana 13 lutego z
    Warszawy.

    Czas odpowiedzi TeleDirect (czy jak to się nazywa) to okolo 10 minut (ok
    godziny 15), ale niestety jeszcze muszę czekać na dwie kolejne przesyłki
    :( bez których nie mogę w pełni aktywować konta :(

  • 2. Data: 2004-02-17 08:56:15
    Od: "Franek Kowalski" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Jurek" <m...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > godziny 15), ale niestety jeszcze muszę czekać na dwie kolejne przesyłki
    > :( bez których nie mogę w pełni aktywować konta :(

    czesc
    Ja wniosek złożylem kilkanaście dni temu. Na końcu ankiety było napisane że
    skontaktuje się ze mną konsultant ale do dzisiaj nikt do mnoie nie zadzwonił
    :-((((.

    Franek

  • 3. Data: 2004-02-17 15:00:48
    Od: "Jurek" <n...@...pl>

> [...]
    że
    > skontaktuje się ze mną konsultant ale do dzisiaj nikt do mnoie nie

    To trzeba było nie czekać na telefon tylko od razu iść na pocztę :)
    (Chociaż do mnie oddzwonili po 2 dniach.)