  • 1. Data: 2004-02-16 14:47:59
    Temat: ePortfel wersja 1.4.1
    Od: "Maciej Wegorkiewicz" <w...@i...pl>

    Witam,

    Jest już nowa wersja programu ePortfel do zarządzania finansami, obsługi
    ebanków itp. Proszę ściągajcie, testujcie, komentujcie - zdanie bankowych
    ekspertów zawsze jest cenne.

    Maciek Węgorkiewicz
    http://www.eportfel.com

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-02-16 15:10:14
    Temat: Re: ePortfel wersja 1.4.1
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Maciej Wegorkiewicz" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Jest już nowa wersja programu ePortfel do zarządzania finansami, obsługi
    > ebanków itp.

    Wyglada to srednio. Uzywam MS Money 2004, ale tam nie mozna sciagnac z
    mBanku. Czy korzystanie z ePortfela jest bezpieczne? Ktos testowal ten
    program?
    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 3. Data: 2004-02-16 19:47:53
    Od: "Anaxagore" <westfalia75@_WYWAL_TO_interia.pl>

    Użytkownik "Maciej Wegorkiewicz" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Maciek Węgorkiewicz
    > http://www.eportfel.com

    a jak sie ma ten program do Skarbnika? a wlasnie bo nie wynalazlem tej
    informacji-czy przez skarbnika mozna sie laczyc z kontem i sciagac stan
    konta?
    pzdr
    Anax

  • 4. Data: 2004-02-17 18:33:20
    Od: "vpw" <v...@p...onet.plDOWYCIECIA>

    Użytkownik "Andriej Uljanow" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Wyglada to srednio. Uzywam MS Money 2004, ale tam nie mozna sciagnac z
    > mBanku. Czy korzystanie z ePortfela jest bezpieczne? Ktos testowal ten

    A mozna z jakiegokolwiek polskiego e-banku? Czy to olewactwo MS czy nasze
    banki maja w nosie takie standardy?

    vpw

  • 5. Data: 2004-02-18 11:32:40
    Od: "Maciej Wegorkiewicz" <w...@i...pl>

    >a jak sie ma ten program do Skarbnika? a wlasnie bo nie wynalazlem tej
    >informacji-czy przez skarbnika mozna sie laczyc z kontem i sciagac stan
    >konta?

    Nie mozna chyba powiedziec ktory z tych programow jest lepszy, bo kazdy ma
    zalety i wady. Zaleta Skarbnika jest byc moze lepsze dopracowanie, bo jest
    rozwijany dluzej, natomiast Skarbnik nie potrafi sciagac transakcji z konta w
    mBanku.
    Sam kupilem i uzywalem Skarbnika (zanim powstal ePortfel), ale brakowalo mi
    wlasnie opcji sciagania transakcji oraz tego ze byl programem bardzo
    zamknietym, nie dalo sie wyeksportowac danych w jakimkolwiek formacie na
    zewnatrz, dlatego nie mozna bylo np. robic sobie jakis analiz w innych
    programach (Excel itp.) na wlasnych danych. ePortfel natomiast potrafi
    wyeksportowac wszystkie dane do XML. Jesli zas chodzi o raporty to mozna
    wyeksportowac do HTML ewentualnie do pliku graficznego.

    Maciej Wegorkiewicz

  • 6. Data: 2004-02-18 13:08:32
    Od: "Artur7" <a...@p...onet.pl>

    > A mozna z jakiegokolwiek polskiego e-banku? Czy to olewactwo MS czy nasze
    > banki maja w nosie takie standardy?

    Z e-to nie wiem, ale z tego co pamiętam ponoć częściowo (wyciąg w formacie
    MSMoney) można z Citi, nie wiem na pewno bo nie mam tam konta

    pzdr
    Artur

  • 7. Data: 2004-02-18 13:10:58
    Temat: Re: ePortfel wersja 1.4.1 - Ms Money 2004
    Od: "user" <j...@o...pl>

    czy w Ms Money 2004 jest ograniczenie do 256 podkategorii wydatkow?
    bo w starej wersji mnie to juz ogranicza i zastanawialem sie nad nabyciem Ms
    M2004

  • 8. Data: 2004-02-18 13:14:20
    Od: "Maciej Wegorkiewicz" <w...@i...pl>

    >czy w Ms Money 2004 jest ograniczenie do 256 podkategorii wydatkow?
    >bo w starej wersji mnie to juz ogranicza i zastanawialem sie nad nabyciem Ms
    >M2004

    Mozna to zapewne latwo sprawdzic instalujac wersje trial MS Money 2004 ktora
    mozna sciagnac ze strony Microsoft.
    Ale pozwole sobie poreklamowac nasz produkt:
    1. ePortfel nie ma zadnych ograniczen co do ilosci kategorii / podkategorii
    wydatkow
    2. ePortfel nie ma zadnych ograniczen co do glebokosci zagniezdzen kategorii
    wydatkow (w MS Money mozliwe sa tylko 2 poziomy, w ePortfel ile chcesz)

  • 9. Data: 2004-02-18 13:52:29
    Od: "user" <j...@o...pl>

    > Mozna to zapewne latwo sprawdzic instalujac wersje trial MS Money 2004
    ktora
    > mozna sciagnac ze strony Microsoft.
    ba , nawet do najnowszego Chipa jest dolaczone , ale nie lubie instalowac
    aby tylko to sprawdzic, zwazywszy ze mam stara wersje i moga byc problemy
    ale poczytam sobie o tym Waszym produkcie

  • 10. Data: 2004-02-18 16:33:00
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    Artur7 wrote:
    > Z e-to nie wiem, ale z tego co pamiętam ponoć częściowo (wyciąg w formacie
    > MSMoney) można z Citi, nie wiem na pewno bo nie mam tam konta

    Na pewno mozna z ING