  • 11. Data: 2005-05-14 15:59:46
    Temat: Re: Aktywna karta VisaElectron ktorej nie posiadam :-)
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    chodziło mi że nowe karty do odbioru zawsze są aktywne, jak leżą w kasetce,
    to już aktywne na co wskazuje status w INGBankOnLine

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329
    67 1060 0076 0000 3020 0120 2620

  • 12. Data: 2005-05-14 20:09:43
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    > chodziło mi że nowe karty do odbioru zawsze są aktywne, jak leżą w
    kasetce,
    > to już aktywne na co wskazuje status w INGBankOnLine
    czyli ta karta juz lezy w kasetce? ale coz nie wydadza mi jej bo nie
    dostalem pinu :-(
    TB