  • 1. Data: 2005-05-13 07:07:14
    Temat: LUKAS-ku przestrodze
    Od: k...@o...pl

    Witam,

    Chciałbym się podzielić wrażeniami z krótkiej bytności w Lukas Banku i
    posiadania e-konta wersja bez tokena. Na szczeście konto w mbanku trzymam cały
    czas :)
    Generalnie kwestie dotyczą ich systemu transakcyjnego co jest najważniejsze w
    bankach internetowych:

    1. Powolność - praktycznie nie jest się w stanie uzyskać aktualnego bieżacego
    stanu konta - zazwyczaj pokazuje stan z godzin 4,5 rano bez względu na porę dnia
    kiedy się zalogujemy. Próby aktualizacji spełzają na niczym - mieli jakieś 20,30
    min i pojawia się komunikat o problemach z serwerem. Niezłe.
    Ponadto często zdarzają się przypadki, że pokazuje jedynie stan konta z
    poprzedniego dnia, co już jest wybitnym osiągnięciem :)

    2. Zlecenia stałe - niestety nie było środków i nie poszło, wobec tego zachciało
    mi się "ręcznie" puścić przelew. Niestety w zleceniach stałych pokazywany jest
    jedynie skrócony nr bankowy i nawet na infolinii takowy widzą. Także należy
    zacząć szukać w papierach co też to był za numer. Kolejny niezły numer :)

    I chyba tyle wystarczy. VWbank był mistrzem szybkości i jakości przy Lukasie,
    ale z opłatami trochę przegieli. W następnym tygodniu rozwiązuję umowę z Lukasem
    i wolę już płacić 0,50 za przelew w mbanku i po prostu też za to ,że odbywa się
    to szybko i sprawnie niż szarpać sobie nerwy w pseudo bankach.

  • 2. Data: 2005-05-13 07:17:30
    Temat: Re: LUKAS-ku przestrodze
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    > rozwiązuję umowę z Lukasem i wolę już płacić 0,50 za przelew w mbanku
    > i po prostu też za to ,że odbywa się to szybko i sprawnie niż szarpać

    Poczekaj troche. Nowy system maja wdrozyc niedlugo.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-05-13 07:48:42
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-13 09:17- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Michał 'Amra' Macierzyński, gdy pisał(a):

    > Poczekaj troche. Nowy system maja wdrozyc niedlugo.

    Jakieś bliższe dane, terminy?
    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 4. Data: 2005-05-13 08:11:29
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote:
    > Jakieś bliższe dane, terminy?

    No enigmatycznie o tym mowili, ale to kwestia najblizszego czasu.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-05-13 08:19:17
    Od: Rafał Krupiński <ruf10_at_op_dot_pl@nospam>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > No enigmatycznie o tym mowili, ale to kwestia najblizszego czasu.

    pewnie sami nie wiedzą ile potrwa wdrożenie.
    mówili na jakim etapie są? może na etapie szukania dostawcy
    oprogramowania? ;>

  • 6. Data: 2005-05-13 08:19:39
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-13 10:11- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy

    Liczonego w latach? :-p

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 7. Data: 2005-05-13 08:26:19
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Rafał Krupiński <ruf10_at_op_dot_pl@nospam> wrote:
    > pewnie sami nie wiedzą ile potrwa wdrożenie.
    > mówili na jakim etapie są? może na etapie szukania dostawcy
    > oprogramowania? ;>

    Prace sa juz na koncowym etapie. Termin byl w kwartalach podawany - mam
    gdzies zapisane, ale jak mam byc szczery - nie chce mi sie grzebac w
    papierach :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 8. Data: 2005-05-13 18:29:23
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Poczekaj troche. Nowy system maja wdrozyc niedlugo.

    Byleby nie wdrażali tak samo jak nowy system obsługi rat w Lukas Raty,
    który jest wdrażany "niedługo" i "na dniach" już od stycznia :))

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 9. Data: 2005-05-16 13:21:11
    Od: "Dawid K" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości
    > Byleby nie wdrażali tak samo jak nowy system obsługi rat w Lukas Raty,
    > który jest wdrażany "niedługo" i "na dniach" już od stycznia :))

    Albo obsługi kart kredytowych przez internet - jakieś 2 lata :)

    Dawid K