    From: "AGC" <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Ale cwoki w tym Lukasie
    Date: Wed, 19 Mar 2003 00:33:02 +0100

    Splacam zadluzenie karty kredytowej w Lukasie. Chce to zorbic gotowka w
    oddziale. Nigdy nie pobierali prowizji. Kiedys na jesieni bylo, ze do 11 za
    friko, po 11 biora 5 zl. Nie wiem jak jest oficjalnie teraz ale jeszcze
    miesiac temu nie wzieli mi ani zlotowki za wplate po 11.
    Chcac sie upewnic, zadzwonilem na infolinie. Najpierw gostek szukal
    informacji kilka minut (no, jeszcze wczesniej to ja czekalem z 5 minut, zby
    ktos podniosl sluchawke). A pozniej mi powiedzial, ze biora 1%, minimum 10
    zl. Jutro to sprawdze, ale juz dzis mu nie wierze. Nigdy tak nie bylo. Ci
    ludzie w infolinii nie powinni tam pracowac, jak sie nie znaja.

    --

    Adam Golicki
    GG:1159572