  • 1. Data: 2005-05-12 20:45:29
    Temat: Ale o co chodzi?
    Od: "janek" <k...@o...pl>

    Witam grupowiczów, może ktoś mi rozjaśni temat bo google cytują tylko jakiś
    rozmemłany fragment G.Wybiórczej. Chcę wziąć kredyt hipoteczny na wykup
    mieszkania, miałem załatwione już wszystkie formalności w banku, sądzie i
    spółdzielni mieszkaniowej. Wracam po długim urlopie a tu jakaś biurwa w
    spółdzielni mówi mi że wykup mieszkań w całym kraju został wstrzymany przez
    jakiś tam trybunał. Nie potrafi mi nawet podać źródła informacji (ustawa,
    monitor czy t.p.). KObita w banku robi wielkie oczy ale rozkłada ręce, skoro
    spółdzielnia nie chce to i ona jest bezradna. Trafia mnie szlag. RATUNKU! O
    CO TU CHODZI? (mam nadzieję że to ta grupa)
    z góry dzięki za pomoc