  • 1. Data: 2005-05-12 19:32:36
    Temat: Ile wg Was to powinno kosztowac?
    Od: v...@p...onet.pl

    Rzecz sie dzieje w banku Pekao SA.
    Poszedlem z czystym formularzem do oddziału z prosba o podanie informacji
    odnosnie dokladnej nazwy banku i oddziału, nr konta, SWIFT kodu banku no i
    potwierdzenie pieczatką ze dane sa pradziwe.(zwrot nadplaty podatku z Niemiec,
    musi byc konkretnie zestandaryzowany fomularz inny nie przejdzie).
    Za to wszystko i 3 minuty roboty pracownika 15 zl!!! w powolaniu na opłaty za
    niestadardowe operacje i czynnosci bankowe z TOiP.(decyzje o jej wysokosci
    podejmuje dyr placowki)-bez mozliwosci negocjacji;/

    no wlasnie, wg Was na zdrowy rozsadek ile to powinno wynosic i jak jest w
    innych bankach.???

    Jak dla mnie wyplywa z tej histori kilka wniskow:

    1. zmieniam bank
    2. pisze pismo do dyr, z prosba o wyjasnienie skad jego taka kalkulacja
    3. sakramentalne, "madry Polak po szkodzie"

    Pozdrawiam
    W.

  • 2. Data: 2005-05-13 06:09:10
    Temat: Re: Ile wg Was to powinno kosztowac?
    Od: First Time <f...@o...pl>

    v...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]
    > podejmuje dyr placowki)-bez mozliwosci negocjacji;/
    >
    > no wlasnie, wg Was na zdrowy rozsadek ile to powinno wynosic i jak jest w

    Witam

    W mBanku, otrzymanie formularza wypełnionego przez nich ale "nie na ich
    druku" :-)) kosztuje 50 PLN. więc Pekao nie jest najdroższe :P

    Pozdr

    Piotrek

  • 3. Data: 2005-05-13 06:14:56
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    v...@p...onet.pl wrote:

    > no wlasnie, wg Was na zdrowy rozsadek ile to powinno wynosic i jak jest w
    > innych bankach.???

    na zdrowy rozsądek to Niemcy nie powinni ganiac cie po bankach z papierami,
    tylko na własne ryzyko powinieneś podać dane dot. r-ku, na pewno
    sprawdziłbyś je kilka razy bez zbędnej biurokracji

    trainer.

  • 4. Data: 2005-05-13 06:43:00
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 12 May 2005 21:32:36 +0200, v...@p...onet.pl
    naskrobał(a):

> [...]
    > 2. pisze pismo do dyr, z prosba o wyjasnienie skad jego taka kalkulacja
    > 3. sakramentalne, "madry Polak po szkodzie"

    prawie wszysto co ma pięczątkę banku jest płatne.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2005-05-13 07:54:16
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    v...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]
    > potwierdzenie pieczatką ze dane sa pradziwe.(zwrot nadplaty podatku z Niemiec,
    > musi byc konkretnie zestandaryzowany fomularz inny nie przejdzie).

    Powinieneś raczej swoje żale wylewać w stronę niemieckiej biurokracji.
    Polskiemu US wystarczy oświadczenie z numerem konta. Zakładają, słusznie
    zresztą, że we własnym interesie zadbasz o poprawność namiarów na własne
    konto.

    Piotr Hołda

  • 6. Data: 2005-05-14 08:38:21
    Od: v...@p...onet.pl

    > Powinieneś raczej swoje żale wylewać w stronę niemieckiej biurokracji.

    tak, juz pisze do Strasburga;-)

    > Polskiemu US wystarczy oświadczenie z numerem konta.

    ichni jednak potrzebuje pieczeci banku, a w kartoflu swojej nie wyrzezbie:-)

    Zakładają, słusznie
    > zresztą, że we własnym interesie zadbasz o poprawność namiarów na własne
    > konto.

    Niemcy jednak takiej wiry nie dadza no i sa strasznymi formalistami;/

    Pozdrawiam W.