  • 1. Data: 2009-07-31 13:55:13
    Temat: Ale pikna sesja .......
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

  • 2. Data: 2009-07-31 13:59:33
    Temat: Re: Ale pikna sesja .......
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

  • 3. Data: 2009-07-31 16:39:54
    Od: macieks <m...@g...com>

    Ale powoli amplituda wygasa....
    Trzeba gdzieś wystrzelić...

  • 4. Data: 2009-07-31 19:21:28
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    W USA początek też windziarski.
    Ale powoli amplituda wygasa....
    Trzeba gdzieś wystrzelić...

    Jak dla mnie w USA ktos powoli oddaje towar
    tzw dystrybucja........ cos powinno spasc........
    a póżniej to szybko z marszu 1000pkt na SP500
    pisałem o tym jeszcze w tamtym roku
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/7001b727bd
    abec0b.html

    pzdr
    Dars

  • 5. Data: 2009-07-31 22:11:13
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 31 Lip, 21:21, "Dars" <d...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Jak dla mnie w USA ktos powoli oddaje towar
    > tzw dystrybucja........ cos powinno spasc........
    > a póżniej to szybko z marszu 1000pkt na SP500

    Kwestia otwarta czy przed zejściem, będą chcieli dotknąć 1000 SP500??
    I czy będzie zejście :)
    To by było za proste i za łatwe. Zejść teraz w dól do 950, sprawdzenie
    czy opór stał się mocnym wsparciem i w górę. Niby w prostocie też
    metoda, ale to jest za łatwe, a amerykanie to optymiści. Wszyscy będą
    czekali na 950, żeby kupić. Mniej więcej tak grałem dwa tygodnie temu.
    Wszyscy mówili do jesieni spadki, dojdzie w okolice dołków, wszyscy
    zrobią zakupy i będą milionerami. A wyszło trochę inaczej.
    Żeby było równo wszyscy czekają na 1000 żeby sprzedać :)

    Ja przestawiam się tymczasowo na tryb czysto ofensywny (mimo, że
    otwierałem dziś S wyżej niż dzisiejsze zamknięcie, w poniedziałek
    out).
    Ich zniesienie fibo 38,2% całej bessy jest ok 2% wyżej, nasze ok 2290.
    Pewnie będzie cofka, ale nie tak głęboka jak myślimy.
    Się zobaczy.
    Na OIL i EURUSD w ciągu ostatnich trzech dni to mistrzostwo świata.
    Pokazuje to wszystkim fundamentalistą jako przykład jak spada
    "zapotrzebowanie na surowiec zwany ropą" o 5% i dnia następnego
    wzrasta o 6% :)

    ps. ale i tak będzie źle, kolega mm mówi, że będzie armagedon. Średnie
    na cenach pokażą co robimy:)

  • 6. Data: 2009-08-01 13:24:55
    Od: Daniel Kalinowski <d...@g...com>

    Witam, jestem nowy na grupie.

    Chciałbym podzielić się spostrzeżeniami na temat aktualnej sytuacji na
    wig20. Wygląda na to, że chciejstwo by była hossa, zyskało
    potwierdzenie w analizie technicznej. Na wykresie świecowym z
    nałożeniem średniej 200 i 75 dniowej (książkowy model) wychodzi na to,
    że 200 dniowa stała się silnym wsparciem zabezpieczającym przed
    dalszymi spadkami i dodatkowo ładnie przecięła się z 75 dniową tworząc
    złoty krzyż. Potwierdzenie złotego krzyża widać w początku odchylenia
    200dniowej na północ. Jednym słowem, w lutym zaczęła się hossa,
    przeszła delikatną korektę i dalej lecimy do góry.
    Zapraszam na bloga, gdzie zamieściłem wykres i szczegółowo opisałem tę
    sytuację. [url]http://analizagieldowa.blogspot.com/2009/07/wig
    20-mamy-
    hosse.html[\url]
    pozdrawiam.

  • 7. Data: 2009-08-01 13:26:17
    Od: Daniel Kalinowski <d...@g...com>

    link się rozwalił:

  • 8. Data: 2009-08-01 16:14:26
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Daniel Kalinowski <d...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > =BFe 200 dniowa sta=B3a si=EA silnym wsparciem zabezpieczaj=B1cym przed
    > dalszymi spadkami i dodatkowo =B3adnie przeci=EA=B3a si=EA z 75 dniow=B1
    tw=
    > orz=B1c
    > z=B3oty krzy=BF. Potwierdzenie z=B3otego krzy=BFa wida=E6 w pocz=B1tku
    odch=
    > ylenia
    > 200dniowej na p=F3=B3noc. Jednym s=B3owem, w lutym zacz=EA=B3a si=EA hossa,
    > przesz=B3a delikatn=B1 korekt=EA i dalej lecimy do g=F3ry.
    > Zapraszam na bloga, gdzie zamie=B6ci=B3em wykres i szczeg=F3=B3owo

    Pozwolę sobie skomentować. Dla mnie kryterium, w którą stronę pójdziemy
    jest przebieg poniedziałkowej sesji. Jeżeli korekta, to w górę; jeżeli
    wzrostowa, to koniec marzeń.
    Piszesz, że średnie "ładnie" się przecięły. Z moich obserwacji średnich
    wynika, że dużo ładniejsze jest przecięcie dokładnie na górce lub w dołku.
    Zastrzegam, że nie mam wiedzy książkowej i może tak być jak piszesz.

    kc