  • 41. Data: 2008-12-02 18:29:29
    Temat: Re: Alior Bank: fałszowanie regulaminów, kłamstwa i bałagan
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Szymon" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ggvs4d$9dd$1@news.dialog.net.pl...

    > Tylko 5000 limit dostałeś? Wyciągaj wszystko. Jak działać to konkretnie.

    a potem sie dziwic ze bank szybko wycofuje sie z czegos skoro trafia na
    takich cfaniakow hehe
    mnie w domu uczyli ze w zyciu musi byc rownowaga i nie ma nic za darmo.
    i tego sie trzymam oraz konta w mbanku ;)

  • 42. Data: 2008-12-03 07:44:31
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 02 Dec 2008 19:29:29 +0100, darkblue napisał(a):

    > a potem sie dziwic ze bank szybko wycofuje sie z czegos skoro trafia na
    > takich cfaniakow hehe

    Ale dlaczego na cfaniaków?
    Jak jest tańsze paliwo na stacji to też nie jedziesz, bo przecież może
    kiedyś będzie drożej i więcej sobie stacjowy zarobi?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl