  • 31. Data: 2010-08-27 09:21:49
    Temat: Re: [Alior] Jeśli zapomniałeś CIF...
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 27 Aug 2010 09:53:52 +0200, guest napisał(a):

    > Prawdopodobieństwo iloczynu zdarzeń
    >
    > (muszę skorzystać z banku) /\ (zapomniałem id) /\ (odzyskanie id możliwe
    > tylko poprzez serwer) /\ (serwer padł)
    >
    > jest dla mnie akceptowalnie małe. :)

    To już sobie chyba lepiej wysłać ten ID na konto mailowe albo kilka kont
    mailowych i masz zdecydowanie lepsze bezpieczeństwo. Mam wrażenie, że
    niepotrzebnie na siłę próbujesz sobie komplikować życie szukając zbyt
    pokrętnych rozwiązań trywialnego problemu.
    A poza tym zapamiętanie 8 cyfr jest aż tak męczące i awykonalne?

    --
    xbartx

  • 32. Data: 2010-08-27 10:29:59
    Od: guest <n...@T...pl>

> [...]
    > niepotrzebnie na siłę próbujesz sobie komplikować życie szukając zbyt
    > pokrętnych rozwiązań trywialnego problemu.

    Na chłodno rzecz biorąc - tak, trochę to skomplikowane i na pewno można
    prościej. Niemniej sporo "skomplikowanych" rozwiązań zdało w moim
    przypadku egzamin, może stąd to całe kombinowanie.

    > A poza tym zapamiętanie 8 cyfr jest aż tak męczące i awykonalne?

    Nie jest ani męczące ani awykonalne - póki się często używa. :) Id z
    podstawowego banku - nie ma problemu. Tak jak pisałem - Alior jest dla
    mnie 2 lub nawet 3 bankiem jeśli chodzi o częstość używania, stąd to
    rozleniwienie i nieprzywiązywanie uwagi do CIF. Co się zmieni po
    ostatniej przygodzie :)

  • 33. Data: 2010-09-02 10:14:24
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    guest wrote:

    > 1) plugin'y jeśli coś przechowują, to tylko id - nigdy hasła

    E, czy my korzystamy z tych samych przeglądaek ? ;-)

    > 2) dokumenty, maile, profile firefoxa/thunderbirda (w tym dane
    > pluginów)- trueCrypt + szyfrowana partycja.
    >
    > Pozostaje kwestia przejęcia kontroli on-line, możliwe, ale staram się
    > minimalizować to ryzyko - oczywiste oczywistości jak firewall,
    > antywirus, zdrowy rozsądek i trzymanie się z dala od kłopotów :)

    Hm, rozumiem, że jesteś abonentem bugtraka i czytasz go co
    najmniej dwa razy dziennie :-))))

    witrak()

  • 34. Data: 2010-09-02 10:16:47
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Kris wrote:

    > Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...info> napisał w wiadomości
    > news:i57o5v$tq8$> Ja noszę w portfelu kartkę z loginami do banków.
    > Wpisane jawnie, z
    >
    > Też się zastanawiam co komu po moim loginie.

    Wyślij na grupę, to ktoś Ci pokaże :-)

    witrak()