  • 1. Data: 2012-07-27 14:07:07
    Temat: [Alior Kantor]Pytanie o sensowność zapłaty ich kartą do konta
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czeka mnie wydatek rzędu 2k USD. Jaką kartą byłoby najsensowniej (m.in.
    najtaniej) dokonać płatności? Płatność będzie jednorazowa i byłoby najlepiej
    zamknąć kartę po dokonaniu transakcji na wypadek jakiegoś fraudu. Czy
    najtaniej byłoby wyrobić sobie kartę do konta USD w Kantor Aliorze, zaopatrzyć
    się w walutę i zapłacić kartą?

  • 2. Data: 2012-07-27 15:16:48
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Fri, 27 Jul 2012 14:07:07 +0200, <a...@g...skasuj-to.pl> wrote:

> [...]
    > fraudu. Czy najtaniej byłoby wyrobić sobie kartę do konta USD w Kantor
    > Aliorze, zaopatrzyć się w walutę i zapłacić kartą?

    Karta z Alior Kantor jest dobrym rozwiązaniem o ile tylko odbiorca
    przyjmuje płatności kartą bez dodatkowej prowizji.

    Matt

  • 3. Data: 2012-08-01 16:03:24
    Od: b...@s...pl

    Skoro masz zamiar użyć karty niebawem, za tą z Kantoru Walutowego nic nie zapłacisz.
    Teoretycznie możesz ją od razu zamknąć w Kantorze Walutowym lub w ogóle wypowiedzieć
    umowę o kartę, ale może warto ją zatrzymać, skoro jest bezpłatna.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Alior Sync

  • 4. Data: 2012-08-01 16:14:02
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Ooo, witamy Synca! :D Dzięki za radę, pewnie zatrzymam kartę, bo jak rozumiem
    po jednorazowej płatności walutą zakupioną w Aliorowym kantorze będzie
    bezpłatna. A kto wie, może za jakiś czas znów urodzi się potrzeba płacenia w
    USD...

  • 5. Data: 2012-08-01 20:56:08
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 1 Aug 2012 07:03:24 -0700 (PDT), b...@s...pl napisał(a):

> [...]
    wypowiedzieć umowę o kartę, ale może warto ją zatrzymać, skoro jest bezpłatna.

    Nie mogę na Waszych stronach znaleźć pewnych informacji, które mnie
    interesują.
    1. Czyim produktem są te karty walutowe? Aliora, Kantoru Aliora, czy
    sync.pl?
    2. Do jakiego konta te karty są przywiazane: w Aliorze, w Kantorze, czy
    w Syncu?
    3. Czy z konta walutowego powiązanego z kartą można robić przelewy do
    innych banków, a jeśli tak, to ile taki przelew kosztuje?
    4. Czy środki na rachunku powiązanym z kartą są oprocentowane?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof