eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Alior Kantor]Pytanie o sensowność zapłaty ich kartą do kontaRe: [Alior Kantor]Pytanie o sensowność zapłaty ich kartą do konta
    From: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Subject: Re: [Alior Kantor]Pytanie o sensowność zapłaty ich kartą do konta
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 1 Aug 2012 20:56:08 +0200

    Dnia Wed, 1 Aug 2012 07:03:24 -0700 (PDT), b...@s...pl napisał(a):

    > Skoro masz zamiar użyć karty niebawem, za tą z Kantoru Walutowego nic nie
    zapłacisz. Teoretycznie możesz ją od razu zamknąć w Kantorze Walutowym lub w ogóle
    wypowiedzieć umowę o kartę, ale może warto ją zatrzymać, skoro jest bezpłatna.

    Nie mogę na Waszych stronach znaleźć pewnych informacji, które mnie
    interesują.
    1. Czyim produktem są te karty walutowe? Aliora, Kantoru Aliora, czy
    sync.pl?
    2. Do jakiego konta te karty są przywiazane: w Aliorze, w Kantorze, czy
    w Syncu?
    3. Czy z konta walutowego powiązanego z kartą można robić przelewy do
    innych banków, a jeśli tak, to ile taki przelew kosztuje?
    4. Czy środki na rachunku powiązanym z kartą są oprocentowane?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof