  • Data: 2011-05-06 09:47:36
    Temat: [Alior] Opłaty windykacyjne od 1 maja
    Od: guest <n...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poniżej treść z wyciągu KK.

    Niestety nie dokopałem się w regulaminie, jakie jest kryterium aktywacji
    procedury windykacyjnej i co decyduje o tym że sms a nie telefon lub monit.

    Może ktoś wie?

    Inna sprawa, czy takie opłaty są legalne. Ktoś ma wiedzę pełniejszą niż
    moja, tj. "słyszałem, że w telewizji mówili, że nie"?

    Szanowni Państwo,

    przypominamy, że w związku z wprowadzanymi od 1 maja 2011 r. zmianami w
    Taryfie Opłat i Prowizji (Rozdział V - Karty Kredytowe) "Opłaty za
    czynności windykacyjne" tj.

    - Opłata za wygenerowanie i wysłanie przypomnienia SMS o spłacie
    niezapłaconego zadłużenia karty kredytowej,
    - Opłata za przypomnienie telefoniczne o spłacie niezapłaconego
    zadłużenia karty kredytowej,
    - Sporządzenie i wysłanie monitu

    księgowane są przez Bank w pierwszej kolejności po otrzymaniu środków od
    Państwa. Ich wysokość należy doliczyć do kwoty minimalnej/całkowitej
    widniejącej na otrzymanym wyciągu z karty kredytowej.

    Z poważaniem,
    Zespół Alior Banku