  • 11. Data: 2012-06-15 15:23:58
    Temat: Re: Alior Sync - co nie działa?
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu piątek, 15 czerwca 2012 15:05:31 UTC+2 użytkownik Krzysiek napisał:

    > Dziala...nawet zaryzykowalem i dodalem...tylko trudno to znalezc w opcjach bylo.

    a generalnie juz kilka razy mialem na ich stronie "fatal error" i wylogowanie

  • 12. Data: 2012-06-15 15:32:32
    Od: "C." <c...@g...com>

    > Dziala...nawet zaryzykowalem i dodalem...tylko trudno to znalezc w opcjach bylo.

    Niby działa ale nie działa. Dodałem inne konta, pisze że wczytuje historię i zlecenia
    stałe. Ale potem się nic nie dzieje, nie pojawia się żadna ekstra opcja która dałaby
    dostęp do tych danych ...

    Tak na marginesie to mechanizm importujący optycznie wygląda jak żywcem ściągnięty z
    projektu Kontomierz.pl

    C.

  • 13. Data: 2012-06-15 15:35:09
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-06-15 15:32, C. pisze:

    > Niby działa ale nie działa. Dodałem inne konta, pisze że wczytuje historię i
    zlecenia stałe. Ale potem się nic nie dzieje, nie pojawia się żadna ekstra opcja
    która dałaby dostęp do tych danych ...

    wyloguj się i zaloguj się ponownie

    > Tak na marginesie to mechanizm importujący optycznie wygląda jak żywcem ściągnięty
    z projektu Kontomierz.pl

    dokładnie, powiedziałbym nawet, że to jest Kontomierz

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 14. Data: 2012-06-15 15:52:15
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Otrzymałem przelewem numer CIF, po którego wpisaniu, system chce ode mnie
    hasło maskowane, zamiast SMS... Czyli sprzedali komuś już ten identyfikator?
    Pseudo oddział on-linie nie działa... łączy w nieskończoność.

  • 15. Data: 2012-06-15 16:22:40
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    W dniu piątek, 15 czerwca 2012 15:52:15 UTC+2 użytkownik napisał:
> [...]
    > hasło maskowane, zamiast SMS... Czyli sprzedali komuś już ten identyfikator?
    > Pseudo oddział on-linie nie działa... łączy w nieskończoność.

    Mi też "nawiązuje połączenie" w nieskończoność.... Co za gniota wypuścili ....

  • 16. Data: 2012-06-15 19:21:22
    Od: pwz <p...@o...pl>

    W dniu 2012-06-15 13:45, mohonk pisze:
    > W tym wątku proponuję pisać co Wam nie działa w nowym, moim zdaniem
    > nieudanym, dziecku Aliora. Wątek można potem podesłać do banku, może
    > naprawią :)
    (...)

    Nie mam pojęcia, skąd wziąć "Aktualne hasło" przy 1. logowaniu (to
    domyślne, które należy zmienić). Identyfikator mam, umowę przysłało, a
    hasło... Ki czort?
    pwz

  • 17. Data: 2012-06-15 19:33:15
    Od: pwz <p...@o...pl>

    W dniu 2012-06-15 19:21, pwz pisze:
    > Nie mam pojęcia, skąd wziąć "Aktualne hasło" przy 1. logowaniu (to
    > domyślne, które należy zmienić). Identyfikator mam, umowę przysłało, a
    > hasło... Ki czort?
    > pwz

    A żeby było "weselej", podczas tego nieudanego pierwszego logowania
    pokazuje mi się obrazek identyfikacyjny inny, niż ten, który
    zdefiniowałem zakładając konto (i który - prawidłowy - dostaję jako
    załącznik do e-maila). Chociaż identyfikator z przelewu zwrotnego podaję
    prawidłowy. I hasła SMS dochodzą prawidłowo...
    pwz

  • 18. Data: 2012-06-15 19:39:48
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Nie mam pojęcia, skąd wziąć "Aktualne hasło" przy 1. logowaniu (to
    > domyślne, które należy zmienić). Identyfikator mam, umowę przysłało, a
    > hasło... Ki czort?

    Chyba powinieneś je dostać SMSem w momencie próby logowania.

  • 19. Data: 2012-06-15 19:39:55
    Od: pwz <p...@o...pl>

    W dniu 2012-06-15 13:45, mohonk pisze:
    > W tym wątku proponuję pisać co Wam nie działa w nowym, moim zdaniem
    > nieudanym, dziecku Aliora. Wątek można potem podesłać do banku, może
    > naprawią :)
    (...)

    Czat z obsługą - nieobsługiwany Chrome.
    pwz

  • 20. Data: 2012-06-15 19:45:03
    Od: pwz <p...@o...pl>

    W dniu 2012-06-15 13:45, mohonk pisze:
    > W tym wątku proponuję pisać co Wam nie działa w nowym, moim zdaniem
    > nieudanym, dziecku Aliora. Wątek można potem podesłać do banku, może
    > naprawią :)
    (...)

    Podczas próby czatu z obsługą: "Twoje łącze internetowe nie spełnia
    minimalnych wymagań: 2 Mb/s pobieranie oraz 512 Kb/s wysyłanie" -
    nonsens, bo mam łącze upl. 20Mb/s // down. 2Mb/s (przed chwilą jeszcze
    sprawdziłem, czy się nie dławi, jakimś speedtestem, ale wszystko śmiga
    aż miło, pomimo późnej pory)...
    pwz