    From: "C." <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior Sync - co nie działa?
    Date: Fri, 15 Jun 2012 06:32:32 -0700 (PDT)

    > Dziala...nawet zaryzykowalem i dodalem...tylko trudno to znalezc w opcjach bylo.

    Niby działa ale nie działa. Dodałem inne konta, pisze że wczytuje historię i zlecenia
    stałe. Ale potem się nic nie dzieje, nie pojawia się żadna ekstra opcja która dałaby
    dostęp do tych danych ...

    Tak na marginesie to mechanizm importujący optycznie wygląda jak żywcem ściągnięty z
    projektu Kontomierz.pl

    C.