  • 1. Data: 2009-02-07 22:14:11
    Temat: Alior - Wyciąg - Brakuje części odsetek
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    Sprawdziłem obydwa wyciągi, styczniowy jest OK, tzn. (Saldo pocz.+Uznania(w
    tym odsetki miesięczne) +Naliczone odsetki z O/N-Obciążenia=Saldo końcowe).
    Ale na wyciągu grudniowym wygląda to inaczej, tzn. powinno być:
    (0.00+3600.00+0.02+1.70-0.00=3601.72). Ale na wyciągu, jak wół stoi saldo
    końcowe=3601.18. Brakuje 0.54, gdzie te grosze zniknęły? I tak naliczają po
    swojemu, ale jak na wyciągu podają 1.70, a doliczają 1.16, to ja wymiękam.
    Czy ktoś zaobserwował coś podobnego? Reklamować?
    Właśnie w mieście otworzyli oddział i zapraszali do odwiedzenia, to chyba
    skorzystam.
    Pzdr.
    P.S.
    Przeliczyłem dzień po dniu, to są odsetki z O/N z 31 grudnia na 1 stycznia.
    Tylko dlaczego są pokazane dwa razy, i w grudniu i w styczniu, a doliczone
    raz?