  • 1. Data: 2008-11-04 08:51:21
    Temat: Alior bank - lokata overnight
    Od: k...@o...pl

    ktoś wie jak to będzie liczone?

    11% rocznie od połowy środków na koncie, dopisanie odsetek każdego
    dnia (czyli łatwo uciec od Belki nawet przy dużej kwocie) .
    w praktyce 5.5% rocznie czy mniej bo "noc" to nie jest cały dzień?

    50% środków na rachunku jest na noc blokowane(w jakiś godzinach?)?

  • 2. Data: 2008-11-04 11:50:31
    Temat: Re: Alior bank - lokata overnight
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    k...@o...pl pisze:
> [...]
    > w praktyce 5.5% rocznie czy mniej bo "noc" to nie jest cały dzień?
    >
    > 50% środków na rachunku jest na noc blokowane(w jakiś godzinach?)?

    Tak z ciekawosci w czym to jest lepsze od konta w eurobanku na 6 %.

  • 3. Data: 2008-11-04 12:21:20
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    kuba wrote:

    > Tak z ciekawosci w czym to jest lepsze od konta w eurobanku na 6 %.

    W tym ze masz za darmo wszystkie bankomaty na calym swiecie :D

    --
    Regards,
    Maverick

  • 4. Data: 2008-11-04 13:33:00
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-04, kuba <k...@k...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Tak z ciekawosci w czym to jest lepsze od konta w eurobanku na 6 %.

    Jeżeli eurobank nalicza odsetki miesięcznie (a myślę, że tak robi),
    to różni się to wysokością kwoty od jakiej naliczy się pod belkę.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2008-11-04 18:04:14
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Wojciech Bancer pisze:

    > Jeżeli eurobank nalicza odsetki miesięcznie (a myślę, że tak robi),
    > to różni się to wysokością kwoty od jakiej naliczy się pod belkę.

    Acha ;)
    Czyli przy sporej gotowce i duzej ilosci operacji w ciagu dnia to
    swietny rachunek.

  • 6. Data: 2008-11-04 21:01:06
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    jeszcze kilka dni i zakładamy rachunki - wszystko będzie wtedy jasne ;-)
    teraz nie ma co gdybać!

    --
    pozdrawiam
    RobertS