  • Data: 2011-10-15 10:41:14
    Temat: Alior, blokada KK 'SHOPCO' ?
    Od: w...@a...pl (Wemif) szukaj wiadomości tego autora

    Z dzisiejszą datą o 4 w nocy alior zrobił mi blokadę na 14.88$, przy
    transakcji jest napisane tylko 'US 888-511-7284 SHOPCO', kojarzę skądś
    'SHOPCO', ale nie bardzo wiem skąd. Dzisiaj zakupów nie robiłem,
    ale być może to jakieś z ostatniego miesiąca, ciężko mi do tego dojść
    (alior nie potrafi powiedzieć jaki to sklep, ale upiera się, że na
    pewno ta transakcja była dzisiaj). Kojarzy ktoś 'SHOPCO', co to za sklep?

    W ogóle dziwny tryb reklamacji płatności w aliorze:
    1. każą zadzwonić do jakiegoś ubezpieczyciela (58)5555555
    2. iść na Policję
    3. oddać kartę w oddziale
    4. podpisac w jaki sposob przechowywalo sie pin (mimo, ze transakcja
    to internetowa)
    5. złożyć reklamację na jakimś druku

    (w citi wystarczyło tylko złożenie reklamacji przez telefon)

    a.