  • Data: 2010-09-11 19:07:43
    Temat: Alior - drugie BZWBK ?
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ostatnio Alior zbiera u mnie coraz więcej minusów :

    1) Nie da się zmniejszyć limitu na KK bez aneksu, który kosztuje jedyne
    100 PLN. Można natomiast kartę zamknąć i od razu złożyć wniosek o nową
    ALE trzeba przechodzić całą procedurę od początku (zaświadczenie o
    zarobkach itp.), co wymaga czasu i wizyty w oddziale.

    2) Duplikat karty debetowej można zamówić jedynie w oddziale (to już
    jest strasznie głupie).

    Przypomina mi się od razu to co niektórzy pisali tutaj o BZWBK, gdzie
    wszystko można było załatwić jedynie w oddziale. Alior idzie tą samą
    drogą. Najgorsze jest jednak to, że oddziały są czynne przeważnie 9-17
    lub 10-18. Dla kogoś kto pracuje w podobnych godzinach wizyta w oddziale
    jest więc praktycznie niemożliwa.

    Dla kontrastu dodam, że w mBanku ostatnio wszystko można zrobić
    praktycznie z poziomu www., nie tylko np. złożyć wniosek o KK ale także
    zawrzeć umowę (kopia przyjdzie pocztą i sama karta też). Podobnie
    wygląda obniżanie/podwyższanie limitu. Tak samo jest z ubezpieczeniem
    auta. Dodatkowo całość procesu pięknie widać w historii złożenia wniosku
    (wyświetla co się aktualnie dzieje), a o najważniejszych rzeczach
    jesteśmy powiadamiani na maila.

    --
    Mithos