eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior i Sync - subkonto. druga karta, karta do platnosci w necie?Alior i Sync - subkonto. druga karta, karta do platnosci w necie?
  • Data: 2012-10-26 11:04:31
    Temat: Alior i Sync - subkonto. druga karta, karta do platnosci w necie?
    Od: "Natix" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy mozna zrobic w Sync i Aliorze subkonto albo wyrobic bezplatnie druga
    karte?
    Chodzi mi o to aby zabezpieczyc sie przed kradzieza danych, ktore sa
    podawaje w roznych serwisach (takze zagranicznych) przy zakupie uslug albo
    produktow.
    W innym banku mam subkonto i karte do transakcji internetowych i gdy
    potrzebuje zrobic platnosc karta albo zagraniczny przelew to robie wewn.
    przelew z konta na subkonto/karte wirtualna.