  • 1. Data: 2009-10-05 22:14:45
    Temat: Alior - karta ze zdjęciem
    Od: mucher <m...@g...com>

    No właśnie - jak to jest; szybkie przeguglanie grupy nic nie pokazuje
    - a zauważyłem, że w szczegółach karty pojawiła się opcja "Karta ze
    zdjęciem" - czy też może ja nie zauważyłem tego wcześniej?

    Testowo poczatowałem sobie z konsultantką - wg niej nic takiego nie
    ma, w infoserwisie również zero śladu. Fałszywy trop czy też
    przygotowanie do wprowadzenia nowej? Z 2 strony biorąc pod uwagę, że
    obiecują "nowe wizerunki kart" od dobrego pół roku - cholera ich tam
    wie.

    A z 2 strony, ułamał mi się narożnik w karcie - akurat na pasku, ale
    wydaje się działać. Ciekaw jestem czy i jak normowane to jest przez
    organizacje kartowe - od miesiąca takowej używam, w paru przypadkach
    dostałem pytanie: "przejdzie?" lub sugestię wymiany karty, raz jeden
    pani odmówiła mi w ogóle jej przyjęcia. Niestety duplikat kosztuje
    tyle samo, co nowa karta - wygląda na to, że najprościej zastrzec i
    zamówić nową?

    mucher

  • 2. Data: 2009-10-06 04:28:06
    Temat: Re: Alior - karta ze zdjęciem
    Od: BK <b...@g...com>

    On 6 Paź, 00:14, mucher <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > przygotowanie do wprowadzenia nowej? Z 2 strony biorąc pod uwagę, że
    > obiecują "nowe wizerunki kart" od dobrego pół roku - cholera ich tam

    Od pol roku to chyba sa nowe wizerunki :) Moja zona ma "z kotkiem", a
    ja jedna zmienilem na paypassa.

  • 3. Data: 2009-10-06 07:44:31
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Od pol roku to chyba sa nowe wizerunki :) Moja zona ma "z kotkiem", a
    > ja jedna zmienilem na paypassa.

    Mogłeś sobie wybrać z pieskiem.
    :>

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 4. Data: 2009-10-06 07:47:50
    Od: mucher <m...@g...com>

    On Oct 6, 6:28 am, BK <b...@g...com> wrote:
    > On 6 Paź, 00:14, mucher <m...@g...com> wrote:

    > Od pol roku to chyba sa nowe wizerunki :) Moja zona ma "z kotkiem", a
    > ja jedna zmienilem na paypassa.

    Ale tylko debetowe, kredytowki biale dalej

    mucher

  • 5. Data: 2009-10-06 08:05:12
    Od: BK <b...@g...com>

    On Oct 6, 9:44 am, "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n

    Z wodka, tzn. lodka :) :) :)

  • 6. Data: 2009-10-06 13:30:09
    Od: "Thomas" <n...@n...com>

    Użytkownik "mucher" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On Oct 6, 6:28 am, BK <b...@g...com> wrote:
    > On 6 Paź, 00:14, mucher <m...@g...com> wrote:

    > Od pol roku to chyba sa nowe wizerunki :) Moja zona ma "z kotkiem", a
    > ja jedna zmienilem na paypassa.

    >Ale tylko debetowe, kredytowki biale dalej

    Będą dostępne wkrótce takie wizerunki:

    http://prnews.pl/m/upload/Obrazek%20671.jpg
    http://img25.imageshack.us/img25/6686/cardlayout820.
    jpg

    Ten czarny wydaje się ciekawy :)

    A dla tych co mają wizerunek z kotem: ta karta jest bardziej brązowa czy
    złota ?

  • 7. Data: 2009-10-06 13:56:34
    Od: BK <b...@g...com>

    On Oct 6, 3:30 pm, "Thomas" <n...@n...com> wrote:

    > Będą dostępne wkrótce takie wizerunki:
    >
    > http://prnews.pl/m/upload/Obrazek%20671.jpghttp://im
    g25.imageshack.us/img25/6686/cardlayout820.jpg

    > Ten czarny wydaje się ciekawy :)

    Ten czarny jak najbardziej juz funkcjonuje [do konta private].

  • 8. Data: 2009-10-06 14:58:22
    Od: "Chandler" <c...@c...pl>

    Dokładniej to taka: http://prnews.pl/m/upload/Obrazek%20672.jpg

    --
    Chandler

  • 9. Data: 2009-10-06 15:03:54
    Od: BK <b...@g...com>

    On Oct 6, 4:58 pm, "Chandler" <c...@c...pl> wrote:

    > Dokładniej to taka:http://prnews.pl/m/upload/Obrazek%20672.jpg
    >
    > --
    > Chandler

    I jeszcze jest czarna z tym aniolkiem dla klientow biznesowych.