  • 1. Data: 2009-10-06 06:10:57
    Temat: Gdzie KK dożywotnio za darmo
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Witam
    W jakim banku można uzyskać dożywotnie zwolnienie z opłaty za kartę lub
    bardzo niskie obroty zwalniające z opłaty rocznej.

    Wiem, że kiedyś była taka promocja w mBanku, że dawali kartę dożywotnio za
    darmo ale to już się chyba skończyło ;(

  • 2. Data: 2009-10-06 06:12:47
    Temat: Re: Gdzie KK dożywotnio za darmo
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "Włodziu" <w...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > bardzo niskie obroty zwalniające z opłaty rocznej.
    >
    > Wiem, że kiedyś była taka promocja w mBanku, że dawali kartę dożywotnio za

    W Citi można, w Rajfim można, w HSBC można było... Ale to nie jest zazwyczaj
    ot tak, trzeba sobie to "ugrać" w danym banku. No i trzeba być odpornym na
    żenadę późniejszego składania ewentualnych reklamacji na pobranie opłaty (co
    do Citi może się to zdarzyć).

  • 3. Data: 2009-10-06 06:26:29
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Włodziu" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > W jakim banku można uzyskać dożywotnie zwolnienie z opłaty za kartę lub
    > bardzo niskie obroty zwalniające z opłaty rocznej.

    ING - wystarczy płacić 500zł miesięcznie, aby była ViSA lub MC za darmo.
    PKO BP - 800zł, przy 400zł pobierają połowę opłaty rocznej.

  • 4. Data: 2009-10-06 06:38:04
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    On 6 Paź, 08:10, "Włodziu" <w...@w...pl> wrote:
> [...]
    > bardzo niskie obroty zwalniające z opłaty rocznej.
    >
    > Wiem, że kiedyś była taka promocja w mBanku, że dawali kartę dożywotnio za

    Darmowa na razie jest tez karta Noble Banku sprzedawana przez
    OpenFinance

  • 5. Data: 2009-10-06 06:38:35
    Od: "Grzegorz S." <g...@y...com>

    > W jakim banku można uzyskać dożywotnie zwolnienie z opłaty za kartę lub

    mi dla złotom dożywotnio w WBK

    jk

  • 6. Data: 2009-10-06 15:37:46
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    W Polbanku mam za darmo KK, mimo dość niewielkich obrotów na niej (średnio
    kilkaset zł/m-c).

  • 7. Data: 2009-10-06 18:10:45
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 6 Oct 2009 20:04:55 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > to nie chodziło tam o ilość transakcji?

    Na darmowego golda wystarcza 60 transakcji rocznie, dla zwykłej 36. Dla
    normalnie korzystającego z karty to opłaty rocznej nie ma.

    --
    Kojer

  • 8. Data: 2009-10-06 19:15:31
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Na darmowego golda wystarcza 60 transakcji rocznie, dla zwykłej 36. Dla
    > normalnie korzystającego z karty to opłaty rocznej nie ma.

    dokładnie, ww. limit można szybko wyrobić...36 operacji to tylko 3/m-c,
    u mnie po 6 tygodniach limit został wykorzystany ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2009-10-06 22:42:52
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    RobertS pisze:

    > dokładnie, ww. limit można szybko wyrobić...36 operacji to tylko 3/m-c,
    > u mnie po 6 tygodniach limit został wykorzystany ;-)

    Ja mam tam KK, w ktorej limit zalatwiaja 24 transakcje rocznie :)

  • 10. Data: 2009-10-07 17:21:49
    Temat: Re: Gdzie KK dożywotnio za darmo [+ pytanie]
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl>

> [...]
    > Wiem, że kiedyś była taka promocja w mBanku, że dawali kartę dożywotnio
    > za darmo ale to już się chyba skończyło ;(

    wczoraj dzwonilem do citi w sprawie negocjacji, tj. dozywotniego zwolnienia
    z karty - "zadzwoni pan jutro w godz. 8-20 ja nie moge podjac takiej
    decyzji" bo z tego co widzial konsultant w systemie mialem zwolnienie na
    rok, o ktorym wiedzialem
    dzisiaj juz okazalo sie, ze mam dozywotnie zwolenienie - dwa telefony dla
    pewnosci
    ciekawe
    ogolnie jestem zadowolony z kart citi, wiec bez oplaty rocznej pasuje mi
    jeszcze lepiej - mysle jednak nad druga karta, gdzie bedzie mozna jak
    najtaniej robic przelewy z rachunku na karty na konto osobiste - alior ?
    prosze o pomoc, dziekuje

    --
    ra9om1ak