eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Alior] kolejny kwiatek › [Alior] kolejny kwiatek
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: guest <n...@T...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [Alior] kolejny kwiatek
    Date: Thu, 14 Oct 2010 09:35:20 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 38
    Message-ID: <i96bro$1r98$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.29.174.66
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1287041720 60712 62.29.174.66 (14 Oct 2010 07:35:20 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 14 Oct 2010 07:35:20 GMT
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
    Thunderbird/3.1.4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:537949
    [ ukryj nagłówki ]

    Sytuacja ma się następująco:

    Jakoś na początku września zatwierdzam przelew za fakturę
    telekomunikacyjną z datą przyszłą (połowa miesiąca). Przelew miał wyjść
    w piątek.

    W sobotę czy też niedzielę po tym piątku dzwoni do mnie pan z banku, i
    informuje że mieli awarię systemu informatycznego i że przelew
    najprawdopodobniej nie wyszedł - czy mógłbym to potwierdzić. Byłem przy
    komputerze, loguję się - rzeczywiście przelew wylądował w kategorii
    "odrzucone". Pan się mnie pyta, czy w związku z tym ma automatycznie
    zrealizować powtórzenie przelewu. Podziękowałem, powiedziałem że skoro
    już jestem zalogowany to sam to zrobię. "Ale czy na pewno? Możemy to
    zrobić automatycznie" Musiałem jeszcze ze dwa razy potwierdzić że jestem
    pewien i nie chcę aby oni automatycznie to powtórzyli.

    Zleciłem ponownie przelew.

    W poniedziałek przelew wyszedł.

    We wtorek Alior z automatu obciążył mnie tą kwotą ponownie.
    Bazując na poprzednich doświadczeniach z załatwianiem problemów w tym
    banku machnąłem ręką - a niech będzie nadpłata na następny miesiąc.

    W czwartek pobrana automatycznie kwota wraca na moje konto jako przelew
    własny.

    Przedwczoraj przychodzi faktura od dostawcy usług telekomunikacyjnych -
    w poprzednim miesiącu zaksięgowano podwójną wpłatę, w związku z tym w
    tym miesiącu do zapłaty 1,07 zł

    Bazując na poprzednich doświadczeniach z załatwianiem problemów w tym
    banku - chyba znowu machnę ręką i niech oni odkręcają ten galimatias.





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1