  • Data: 2013-05-20 19:51:53
    Temat: Alior likwiduje karty kredytowe Gold i Platinum
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Tego się nie spodziewałem:

    http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/kart
    y_kredytowe/karta_kredytowa_mastercard

    Posiadacz karty kredytowej Gold* i Silver Alior Banku...

    a na dole:

    Karta kredytowa MasterCard Gold 13.05. 2013 r. została wycofana z oferty banku.

    http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/kart
    y_kredytowe/karta_kredytowa_platinum

    Tutaj wyraźnie jest napisane, że wycofana i koniec.

    Jako zarówno posiadacz Silver i Gold jestem wściekły, bo mam nadzieję, że karta
    zostanie normalnie wznowiona po upływie ważności i dalej będę mógł korzystać z
    pełnego cashbacku 1% na obu kartach (mam starą umowę).