  • 31. Data: 2008-11-06 22:53:39
    Temat: Re: Alior ma nowa strone
    Od: sorden <s...@w...pl>

    RobertS wrote:

    > a w CHF też mają?
    >
    > jest info, że przelew w walucie obcej 50 zł...sporo nawet jeżeli miałyby
    > to być całkowite koszty

    w chf 2%, ciekawe czy jest mozliwosc splaca kredytu walutowego z konta
    oszczednosciowego. Podoba mi sie ten bank.
    --
    in

  • 32. Data: 2008-11-06 22:56:09
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Podoba mi sie ten bank.

    Na razie większość rzeczy wygląda super. Zobaczymy co z tego zostanie, jak
    się to obierze z marketingowego lukru. Może się jutro wybiorę do oddziału.

    marekz

  • 33. Data: 2008-11-06 23:03:30
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    A tutaj coś co może buudzić lekki niepokój:

    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=33,Alior-Bank-start
    uje-17-listopada-2008-roku

    "Bankierzy zawsze oferują Klientom konkretne rozwiązania, dopiero po
    dokładnym zbadaniu ich potrzeb, jednocześnie nie są oni rozliczani z
    produktowych celów sprzedaży."

    Kurcze, ja tam doskonale znam moje potrzeby, nikt nie musi mi ich badać...
    Oby to nie oznaczało tego co mamy w BZWBK, czyli procedur rodem z PRL...

    marekz

  • 34. Data: 2008-11-06 23:05:33
    Od: sorden <s...@w...pl>

    MarekZ wrote:

    > Nie tak źle (pewnie mają też SEPA).

    Jesli 50pln jest na sztywno, to przy wiekszych kwotach bedzie sie bardzo
    oplacac. Kolejny +.

    --
    in

  • 35. Data: 2008-11-06 23:06:12
    Od: sorden <s...@w...pl>

    MarekZ wrote:

    > Na razie większość rzeczy wygląda super. Zobaczymy co z tego zostanie, jak
    > się to obierze z marketingowego lukru. Może się jutro wybiorę do oddziału.

    Tez sie chyba jutro przejde i dowiem sie co z moimi 100 pln, bo poki co
    dopiero 80pln sie uzbieralo ;)

    --
    in

  • 36. Data: 2008-11-06 23:12:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jesli 50pln jest na sztywno, to przy wiekszych kwotach bedzie sie bardzo
    > oplacac. Kolejny +.

    SEPA nie dotyczy CHF, chciałem spłacać kredyt hipo w DB bezpośrednio w
    CHF, ale przy takim koszcie przelewu musiałbym przelewać kasę po 3-4
    raty co byłoby nieopłacalne...

    ale jak mnie kiedyś najdzie ochota na spłacenie całego kredytu to opłaci
    się kupić walutę i wydać te 50 zł za przelew ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 37. Data: 2008-11-06 23:16:01
    Od: sorden <s...@w...pl>

    RobertS wrote:

    > SEPA nie dotyczy CHF, chciałem spłacać kredyt hipo w DB bezpośrednio w
    > CHF, ale przy takim koszcie przelewu musiałbym przelewać kasę po 3-4
    > raty co byłoby nieopłacalne...

    Aha, czyli przelewy transgraniczne np. usd od usa pod to nie podpadaja ?

    --
    in

  • 38. Data: 2008-11-06 23:25:51
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Aha, czyli przelewy transgraniczne np. usd od usa pod to nie podpadaja ?

    tylko euro na obszarze Europy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 39. Data: 2008-11-07 07:46:35
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-06, sorden <s...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Tez sie chyba jutro przejde i dowiem sie co z moimi 100 pln, bo poki co
    > dopiero 80pln sie uzbieralo ;)

    Oficjalny start jest 17-tego, więc pewnie dopiero do tej daty będzie to
    można uzbierać.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 40. Data: 2008-11-07 14:56:02
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Tez sie chyba jutro przejde i dowiem sie co z moimi 100 pln, bo poki co
    > dopiero 80pln sie uzbieralo ;)

    Ok, wniosek złożony, podobno ma się dać zsumować limity kilku KK -
    zobaczymy, nie do końca w to wierzę. Ogólne pierwsze wrażenie bardzo
    pozytywne. Jedyny mini-zgrzyt to próba nakłonienia do założenia od razu ROR
    (darmowego), że niby to niezbędne przy wniosku o KK. Powiedziałem, że "nie,
    bo nie" i jednak okazało się to zbędne, choć pewnie i tak go kiedyś założę.

    Biuro maklerskie ma podobno wystartować do 1 grudnia...

    marekz