  • 41. Data: 2008-11-07 15:08:53
    Temat: Re: Alior ma nowa strone
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 07 Nov 2008 15:56:02 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Ok, wniosek złożony, podobno ma się dać zsumować limity kilku KK -
    > zobaczymy, nie do końca w to wierzę.

    O proszę, przyjęli wniosek?
    Ja dziś byłem w ich "już otwartym" oddziale i powiedzieli, że nic nie
    wiedzą, że jeszcze nie ma procedury...

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 42. Data: 2008-11-07 15:12:28
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 7 Lis, 16:08, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > O proszę, przyjęli wniosek?
    > Ja dziś byłem w ich "już otwartym" oddziale i powiedzieli, że nic nie
> [...]

    Znaczy się...lepiej z takimi wnioskami pewnie zaczekać tak z tydzień
    od otwarcia oddziałów, jak będzie wiadomo w oddziałach na co kręcą
    nosem analitycy w centrali.

  • 43. Data: 2008-11-07 15:29:21
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości

    > O proszę, przyjęli wniosek?
    > Ja dziś byłem w ich "już otwartym" oddziale i powiedzieli, że nic nie
    > wiedzą, że jeszcze nie ma procedury...

    Przyjęli, byli zorientowani w temacie i w procedurach. Niemniej jednak
    poczekajmy na dalszy rozwój wypadków. Majaodddzwonić do końca przyszłego
    tygodnia teoretycznie.

    KK w wersji platynowej na razie nie mogą wydawać, więc sufit relatywnie
    nisko, ale i tak wyżej niż w większości banków.

    Nie wiem tylko czy to był dobry pomysł te ich nazwy - Bankier Klienta
    Biznesowego, Bankier Klienta Zamożnego - mnie się taka stylistyka niezbyt
    podoba.

    marekz

  • 44. Data: 2008-11-07 16:40:30
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > Nie wiem tylko czy to był dobry pomysł te ich nazwy - Bankier Klienta
    > Biznesowego, Bankier Klienta Zamożnego - mnie się taka stylistyka niezbyt
    > podoba.
    >
    > marekz

    Bank miał z założenia zadziwiać nowościami, więc zadziwia i pewnie w
    takiej formie.
    Do nazwy stanowiska się można przyzwyczaić, pewnie niedługo inne banki
    mogą pójść w ślad za Aliorem i tak jak kiedyś referentów ds. obsługi
    klienta zaczęto nazywać bezradcami klienta indywidualnego, to czemu
    nie bankierzy mają nas obsługiwać, przepraszam opiekować się czy tam
    doradzać?

  • 45. Data: 2008-11-07 16:58:18
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    RobertS napisał(a) w wiadomości: ...

    >tylko euro na obszarze Europy

    Europy, państw EOG czy państw UE?
    Arek

  • 46. Data: 2008-11-07 18:00:00
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...

[...]

    W sumie może to i rzeczywiście fajne. Pewnie robili jakieś badanie focusowe
    na te nazwy. Czytasz "bankier" i podświadomie spodziewasz się jakiegoś
    tłustego jegomościa z cygarem i w spodniach w paski, a tymczasem po drugiej
    stronie fajna i niegłupia dziewczyna. Ma to pewien urok.

    Sformułowanie "klient zamożny" też w sumie takie trochę jakby jajcarskie.
    Pierwsze wrażenie miałem nienajlepsze, ale teraz już chyba nie mam takiego.

    marekz

  • 47. Data: 2008-11-07 18:28:35
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Oby to nie oznaczało tego co mamy w BZWBK, czyli procedur rodem z PRL...

    Sobieraj myśli innymi kategoriami

    --
    Darek

  • 48. Data: 2008-11-07 21:07:58
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 07 Nov 2008 19:00:00 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Sformułowanie "klient zamożny" też w sumie takie trochę jakby
    > jajcarskie. Pierwsze wrażenie miałem nienajlepsze, ale teraz już chyba
    > nie mam takiego.

    Teraz się ludzie będą licytować kogo "zamożny" a kogo "taki sobie"
    obsługiwał.

  • 49. Data: 2008-11-07 21:28:28
    Od: "Meehoo" <m...@B...pl>

    Arek wrote:

    > Europy, państw EOG czy państw UE?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Single_Euro_Payments_Ar
    ea

    Pzdr

    --
    Meehoo

  • 50. Data: 2008-11-07 21:55:12
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 07 Nov 2008 21:07:58 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Teraz się ludzie będą licytować kogo "zamożny" a kogo "taki sobie"
    > obsługiwał.

    Ale z opisem warunków prowadzenia kart to w pałę lecą ;-)