  • 61. Data: 2008-11-18 11:15:44
    Temat: Re: Alior ma nowa strone
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    news:gfsd9j$rl5$1@news.onet.pl...

    > W Warszawie oddziały są w jakichś dziwnych miejscach... Przy aktualnych
    > korkach jedynie w weekend można dotrzeć do placówki w sensownym czasie ale
    > wtedy nie pracują...

    rzeczywiscie. Bardzo przyjazne godziny otwarcia (placóka przu ul. Sw.
    Barbary w Warszawie) :(

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek 9:00 - 17:00
    Wtorek 9:00 - 17:00
    Środa 9:00 - 17:00
    Czwartek 9:00 - 17:00
    Piątek 9:00 - 17:00
    Sobota nieczynne
    Niedziela nieczynne

  • 62. Data: 2008-11-18 12:10:37
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 17 Nov 2008 18:25:32 +0000, Wemif napisał(a):

    > U mnie tez (Wroclaw-Swidnicka) 'nie maja procedury', ale przyjeli
    > wniosek na przeniesienie dwoch kart, limit obliczyli jako suma+30%.

    Haha, właśnie dostałem mejla z tegoż oddziału, wychodzi na to, że zwykłe
    przeniesienie KK (bez zaświadczenia o zarobkach) nie uprawnia do
    podwyższenia limitu udzielonego kredytu ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 63. Data: 2008-11-18 14:07:11
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości

    > Haha, właśnie dostałem mejla z tegoż oddziału, wychodzi na to, że zwykłe
    > przeniesienie KK (bez zaświadczenia o zarobkach) nie uprawnia do
    > podwyższenia limitu udzielonego kredytu ;-)

    Hahaha, to teraz ja czekam na maila, że nie da się zsumować limitów kilku
    kart i będziemy mieli falstartowy komplet... :-)

    W każdym razie po drobnych perturbacjach i kolejnej wizycie w oddziale udało
    mi się aktywować kanał telefoniczny i internetowy, nie posiadając żadnego
    produktu. Wrażenia z wizyty w odddziale miłe.

    Natomiast te kręcące się kółeczka w kanale internetowym jako żywo
    przypominają mi nowomodną stronę Raiffeisena. :]

    marekz

  • 64. Data: 2008-11-18 14:10:52
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 18 Nov 2008 15:07:11 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Hahaha, to teraz ja czekam na maila, że nie da się zsumować limitów
    > kilku kart i będziemy mieli falstartowy komplet...

    Magiczne '30%' ze strony banku już spadło ;-)

  • 65. Data: 2008-11-18 14:43:40
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gfui2m$r45$1@srv.cyf-kr.edu.pl, *MarekZ* wrote:
    > Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości

    > Hahaha, to teraz ja czekam na maila, że nie da się zsumować limitów
    > kilku kart i będziemy mieli falstartowy komplet... :-)

    Bylem z godzine temu w oddziale.
    Jest nowa procedura - widzailem jej wydruk.
    Nie da sie sumowac limitow kart i maks limit przy przenoszeniu to 30 tysiecy
    :-)

    To jak z tym kompletem?

    BTW. To druga wizyta i dzis znow przepisywalismy papierowe wnioski ;-)
    Co oni o tej lepszej bankowosci mowili... ?

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 66. Data: 2008-11-18 14:50:55
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 18 Nov 2008 15:43:40 +0100, darnok napisał(a):

    > Bylem z godzine temu w oddziale.
    > Jest nowa procedura - widzailem jej wydruk. Nie da sie sumowac limitow
    > kart i maks limit przy przenoszeniu to 30 tysiecy

    W sumie to niezła metoda na marketing-za-darmo: jakiś przeciek w ramach
    strony testowej, przytrzymanie klientów w niepewności ;-) i powolne
    odkrywanie kart.
    Nadal uważam ofertę za interesującą, aczkolwiek jeśli się zaraz okaże, że
    przelewów z karty nie ma, albo że przelewy nie liczą się do zwolnienia z
    opłaty rocznej to już nie będę tak uważał ;-)

  • 67. Data: 2008-11-18 14:52:47
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:gfuke2$se5$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Bylem z godzine temu w oddziale.
    > Jest nowa procedura - widzailem jej wydruk.
    > Nie da sie sumowac limitow kart i maks limit przy przenoszeniu to 30
    > tysiecy :-)

    Buhahahaha, mocne. No ale przynajmniej ten drugi warunek u mnie z automatu
    pociąga ten pierwszy.

    Do kompletu absolutnego brakuje jeszcze zatem tego, aby pomimo przenoszenia
    trzeba było dostarczać jakies świstki zarobkowe, a najlepiej PIT-y z dwóch
    lat i zaświadczenia o niezaleganiu.

    Kurczę, a taki się zapowiadał fajny bank! Już jest w strefie porażki, a jak
    głęboko zajdzie jeszcze nie wiadomo. Z depozytami też coś czytałem w innnym
    wątku, że poobniżali.

    Ostatnia moja nadzieja - biuro maklerskie. Ma podobno wystartować z
    początkiem stycznia. Teoretycznie...

    marekz

  • 68. Data: 2008-11-18 14:57:38
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Nadal uważam ofertę za interesującą, aczkolwiek jeśli się zaraz okaże, że
    > przelewów z karty nie ma, albo że przelewy nie liczą się do zwolnienia z
    > opłaty rocznej to już nie będę tak uważał ;-)

    Bez jaj, byłoby OBŁĘDEM ze sttrony banku gdyby sie liczyły.

    Nawet w BPH się nie liczą, mimo że jest prowizja 0,5% i są to transakcje
    gotówkowe. Choć akurat tu powinnny się liczyć, jako że jest ta prowizja.

    marekz

  • 69. Data: 2008-11-18 14:57:47
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:pan.2008.11.18.14.51.07@rudak.org, *Olgierd* wrote:

    > Nadal uważam ofertę za interesującą, aczkolwiek jeśli się zaraz
    > okaże, że przelewów z karty nie ma, albo że przelewy nie liczą się do
    > zwolnienia z opłaty rocznej to już nie będę tak uważał ;-)

    W to ze przelewy nie beda zwalniac to nigdy nie wierzylem (a nie wiem jak
    jest/bedzie).
    W BZWBK nie zwalniaja wiec i tu raczej nie.
    Jedyne co trzyma mnie jeszcze od wycofania wniosku to przelewy z rachunku
    karty.

  • 70. Data: 2008-11-18 15:04:05
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 18 Nov 2008 15:57:47 +0100, darnok napisał(a):

    > W to ze przelewy nie beda zwalniac to nigdy nie wierzylem (a nie wiem
    > jak jest/bedzie).

    No cóż, a ja prawie jestem (byłem?) przekonany, że przynajmniej
    początkowo miało tak być.
    Mam wrażenie, że do tego banku chodzą tylko subskrybenci tej grupy i paru
    zbłąkanych szaleńców. Ale jeśli bank od ręki daje plamę wśród osób, które
    są całkiem opiniotwórcze... ech słabo.