eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior ma nowa strone › Re: Alior ma nowa strone
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.silweb.
    pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior ma nowa strone
    Date: Tue, 18 Nov 2008 15:07:11 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 19
    Message-ID: <gfui2m$r45$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <X...@1...42.231.152><gevdhe$pgj$...@n...onet.
    pl> <gevffd$rig$1@srv.cyf-kr.edu.pl><gevs0n$gkh$1@mx1.internetia.pl>
    <gevrt3$2153$1@opal.icpnet.pl><gevsti$vht$1@mx1.internetia.pl>
    <gevsji$dg3$1@srv.cyf-kr.edu.pl><gevtl3$ci4$2@mx1.internetia.pl>
    <gf1krd$qie$1@srv.cyf-kr.edu.pl><p...@r...org>
    <gf1mpr$tbf$1@srv.cyf-kr.edu.pl><p...@r...org>
    <gfscus$2e4$1@jaszczomp.tahoe.pl> <p...@r...org>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1227017111 27781 87.239.217.30 (18 Nov 2008 14:05:11 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 18 Nov 2008 14:05:11 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <p...@r...org>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16386
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16386
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:462406
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości
    news:pan.2008.11.18.12.10.49@rudak.org...

    > Haha, właśnie dostałem mejla z tegoż oddziału, wychodzi na to, że zwykłe
    > przeniesienie KK (bez zaświadczenia o zarobkach) nie uprawnia do
    > podwyższenia limitu udzielonego kredytu ;-)

    Hahaha, to teraz ja czekam na maila, że nie da się zsumować limitów kilku
    kart i będziemy mieli falstartowy komplet... :-)

    W każdym razie po drobnych perturbacjach i kolejnej wizycie w oddziale udało
    mi się aktywować kanał telefoniczny i internetowy, nie posiadając żadnego
    produktu. Wrażenia z wizyty w odddziale miłe.

    Natomiast te kręcące się kółeczka w kanale internetowym jako żywo
    przypominają mi nowomodną stronę Raiffeisena. :]

    marekz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1