  • 1. Data: 2009-09-17 15:29:28
    Temat: Alior obniża oprocentowanie lokaty nocnej z 8% na 5%
    Od: "Thomas" <t...@n...net>

    Oj ostro :/

    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=134,Zmiana-Tabeli-O
    procentowania

    Teraz średnio dają marne 2,58%.

  • 2. Data: 2009-09-17 15:53:12
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=134,Zmiana-Tabeli-O
    procentowania

    > Teraz średnio dają marne 2,58%.

    Jak to marne przeciez pisze jak byk :)

    Konta osobiste Alior Banku pozostają zatem w czołówce najwyżej
    oprocentowanych rachunków bieżących na rynku.

  • 3. Data: 2009-09-17 15:56:56
    Od: xbartx <r...@g...com>

    On Sep 17, 5:29 pm, "Thomas" <t...@n...net> wrote:
    > Oj ostro :/
    >
    > http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/w...

    > Teraz średnio dają marne 2,58%.

    IMO czas promocji i łapania klientów się skończył i wisienki powoli
    znikają do wyjadania ;) poza tym oszczędności to już chyba dawno
    wszyscy od nich wynieśli, a jak na oprocentowanie RORu to i tak jest
    nieźle, chociaż w EB jest bodajże 5,05% tylko, że nie ma dziennej
    kapitalizacji.

  • 4. Data: 2009-09-17 17:40:00
    Od: ztomasz <z...@o...pl>

    Thomas pisze:
    > Oj ostro :/
    >
    > http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=134,Zmiana-Tabeli-O
    procentowania

    > Teraz średnio dają marne 2,58%.

    No i szkoda bo zastanawialem sie nad kontem u nich. Pozostaje lokata w
    innym banku i nie trzymanie na rorze niewykorzystywanych kwot
    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

  • 5. Data: 2009-09-17 18:11:29
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    xbartx pisze:

> [...]
    > wszyscy od nich wynieśli, a jak na oprocentowanie RORu to i tak jest
    > nieźle, chociaż w EB jest bodajże 5,05% tylko, że nie ma dziennej

    Tylko skoro za chwilę oprocentowanie będzie symboliczne, to po cholerę
    te całe kombinacje z overnight, codziennymi kapitalizacjami itp, jak za
    ta cała lokata nocna okaże się zupełnie niepotrzebna. Ale OK, ROR to
    ROR, rozumiem, że do tej pory oprocentowanie było promocyjne.
    Ale za cholerę nie rozumiem idei konta oszczędnościowego,
    oprocentowanego praktycznie na poziomie RORu... Nic, trzeba będzie
    przenieść nadwyżkę ponad kwotę "rozliczeniową" poza Alior...

  • 6. Data: 2009-09-17 18:12:29
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Nawara pisze:
    > Nic, trzeba będzie
    > przenieść nadwyżkę ponad kwotę "rozliczeniową" poza Alior...

    Ano niestety. Też to muszę zrobić. Tylko gdzie ?

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2009-09-17 18:33:44
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Mithos pisze:

    > Ano niestety. Też to muszę zrobić. Tylko gdzie ?

    Albo eMax+, albo Polbank (tylko, że tu już mam inne środki i nie
    chciałbym ich mieszać, a nie ma możliwości założenia więcej niż po 1
    koncie gotówkowym i oszczędnościowym i 3 mocno oszczędzające).
    Albo trzeba będzie otworzyć konto online w Eurobanku z rachunkiem
    oszczędnościowym bez karty.

  • 8. Data: 2009-09-17 21:03:41
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    Thomas pisze:
    > Oj ostro :/
    >
    > http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=134,Zmiana-Tabeli-O
    procentowania

    > Teraz średnio dają marne 2,58%.

    Niech to dunder! A kilkanaście dni temu przeniosłem w końcu swoje
    nadwyżki do nich (bo miałem tam konto już pół roku). Teraz pewnie minie
    kolejne pół roku, zanim się zdecyduję na założenie konta w Eurobanku.

    Pozdrawiam, argothiel

  • 9. Data: 2009-09-17 21:19:46
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:h8tu7a$lke$1@news.onet.pl...

    > Ano niestety. Też to muszę zrobić. Tylko gdzie ?

    EB, chyba najwyzszy procent przy max plynnosci, bo do dyspozycji masz
    ror-5,05%brutto; KO-5.7%netto (nielimitowane transfery) i lokaty
    7-dni-6%netto

  • 10. Data: 2009-09-18 07:24:11
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 17 Wrz, 23:03, argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>
    wrote:

    > Niech to dunder! A kilkanaście dni temu przeniosłem w końcu swoje
    > nadwyżki do nich (bo miałem tam konto już pół roku). Teraz pewnie minie
    > kolejne pół roku, zanim się zdecyduję na założenie konta w Eurobanku.

    Parę tygodni temu też przeniosłem tam środki...teraz wrócą na jakiś
    czas do Polbanku..
    Może pora założyć rachunek w EB? Ech ale nie chcę mieć aż tylu
    kont...;)
    W Aliorze zostanie pewnie niewielka kwota na awaryjne wypłaty z
    bankomatów..

    Tego spadku należało się spodziewać, ale, że aż tyle. To teraz nie
    wiem czy jak się skończy karta gratis zostawić ta kartę czy z niej
    zrezygnować...