  • 1. Data: 2009-09-17 10:23:22
    Temat: [mille] premium vs standard?
    Od: michaça <t...@p...pl>

    witam,
    problem ten co wszyscy - mam tamkredyt i konto premium ktore mialo byc za darmo,
    na zawsze a wlasnie podrozalo na 15zl
    wiem o tym koncie technicznym ale co z moja lokata ktora sie konczy w grudniu?
    czy aukcjami ktore sie koncza za tydzien? jak kasa wroci na techniczne to jak ja
    przelac dalej? wybrac w papierze w okienku w banku?

    moze da sie zdegradowac to konto na tansze w wersji standard?
    jakie sa roznice miedzy tymi kontami? rozumiem ze jest dostep on-line? sa aukcje
    lokat? (bo lokaty pisze, ze sa)
    zadnych kart debetowych i kredytowych nie mam i niegdy nie bede mial u tych
    zlodzieji wiec jakie istotne dla mnie roznice sa pomiedzy tymi kontami?
    pozdr.

  • 2. Data: 2009-09-17 13:54:58
    Temat: Re: [mille] premium vs standard?
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    michaça wrote:

    > wiec jakie istotne dla mnie roznice sa pomiedzy tymi kontami?

    http://www.millenet.pl/images/PL/prowizje_oplaty_200
    9_08_01_2099276.pdf

    poza inna oplata za prowadzenie, to ztcw roznia sie minimalnym saldem
    oraz oplatami za przelewy. w standardzie masz po 50gr.

  • 3. Data: 2009-09-17 14:45:55
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > http://www.millenet.pl/images/PL/prowizje_oplaty_200
    9_08_01_2099276.pdf
    tnx

    > poza inna oplata za prowadzenie, to ztcw roznia sie minimalnym saldem
    co oznacza to minimalne saldo? ja przez prawie caly miesiac trzymalem ponizej
    15zl (wymaganych) i nic sie nie dzialo?

    wiesz moze czy zwolnienie z lokaty za saldo 5000zl obejmuje tez konto
    oszczednosciowe? bo lokat i akcji to raczej nie (mam tam lokate od grudnia na
    6.5k na 8.6% i jakos pobrali mi te 15zl, saldo miesieczne z samych akcji mam
    pewnie tez wieksze niz 5k)

  • 4. Data: 2009-09-17 15:12:23
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "michaça" <t...@p...pl> wrote in message news:h8ti34$nj9$1@news.wp.pl...

    > wiesz moze czy zwolnienie z lokaty za saldo 5000zl obejmuje tez konto
    > oszczednosciowe? bo lokat i akcji to raczej nie (mam tam lokate od grudnia
    > na

    Nie obejmuje konta oszczędnościowego.

    Niezłe kuriozum, nie?