  • 61. Data: 2009-01-24 12:12:59
    Temat: Re: Alior odci?? mnie od moich pieni?dzy....
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 24 Jan 2009 03:58:40 -0800 (PST)
    BK <b...@g...com> wrote:

    > Debiuty w kazdej dziedzinie obarczone sa pewnym ryzykiem zwiazanym z
    > wdrazaniem nowych systemow, urzadzen, pracownikow. Jak ktos nie chce
    > byc narazonym na to ryzyko nie powinien sie pakowac w koszystanie z
    > uslug debitanta. Podobnie jest z zakupem nowego modelu auta - zwykle
    > lepiej poczekac na pierwszy lifiting ;-)

    Dokładnie. Przecież nikt nikogo nie zmusza na siłę, tudzież wiadomo że
    oferta musi być atrakcyjna, aby przyciągnąć klientów - kwestia
    ustalenia ponoszenie ewentualnego ryzyka.
    Ostatnia akcja mbank<>visa, albo eurobank, który był przez prawie
    tydzień wyłączony - to nie były startupy a problemy były dużo
    poważniejsze i rozleglejsze, niż u Aliora.

    Xenocide

  • 62. Data: 2009-01-24 12:16:08
    Temat: Re: Alior odciął mnie od moich pieniędzy....
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 24 Jan 2009 13:09:47 +0100
    Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:

    > Raz piszesz, że dzięki punktom BP dostałeś prezenty warte kilkaset
    > PLN, a kiedy indziej, że przez rok zbiera się na czajnik. Mógłbyś
    > zdecydować się na jedną wersję.

    Plastik z dodatkami omamia i dochodzi już jak widać do wewnętrznej
    walki ;)

    Xenocide

  • 63. Data: 2009-01-24 13:06:27
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 24 Jan 2009 12:56:23 +0100, xbartx napisał(a):

    > Hmmm biorę udział w testowaniu kernela linuxa i nikt mi nie płaci i
    > cholera jakoś żyję. Zgłaszam błędy Aliorowi, jako zwyczajny klient i też
    > jakoś żyję. Cholera dokąd ten świat zmierza skoro prawie każda już
    > rozmowa zaczyna, kończy, dotyczy i schodzi na temat pieniędzy :/

    No to żeś sobie znalazł porównanie z softem pisanym przez pasjonatów...

    Bank za swój system wyłożył kupę kasy i można by się spodziewać, że w tej
    kwocie znalazła się również opłata za testy, a nie "jakoś to będzie,
    klienci nam sprawdzą".

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 64. Data: 2009-01-24 13:08:11
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    > Bank jest winny, że nie wypłacił.

    Zdecydowanie

    > Klient jest winny, że robi wszystko na ostatnią chwilę.

    A może właśnie dostał wypłatę, którą teraz chce wyregulować płatności?
    Tak łatwo zeszmacic człowieka...

    --
    Irokez

  • 65. Data: 2009-01-24 13:11:43
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 24 Jan 2009 02:46:11 -0600, witek napisał(a):

    > Klient jest winny, że robi wszystko na ostatnią chwilę.

    Haha, no nie, bez przesady, psim obowiązkiem banku jest postawić
    pieniądze do dyspozycji w każdym momencie, nawet jeśli ot tak, najdzie
    mnie ochota po prostu powypłacać kasę w bankomacie i powpłacać później na
    poczcie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 66. Data: 2009-01-24 13:52:33
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin Mokrzycki pisze:
    > Raz piszesz, że dzięki punktom BP dostałeś prezenty warte kilkaset PLN, a
    > kiedy indziej, że przez rok zbiera się na czajnik. Mógłbyś zdecydować się
    > na jedną wersję.

    Obie wersje są zgodne.

    --
    Mithos

  • 67. Data: 2009-01-24 14:09:19
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 24 Jan 2009 14:52:33 +0100, Mithos wrote:

    > Obie wersje są zgodne.

    Zważywszy na to, że kartę Citi-BP masz niecały rok, to będę skłonny
    stwierdzić, że za którymś razem mijałeś sie z prawdą.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 68. Data: 2009-01-24 14:18:43
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 24 Sty, 08:31, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > BTW to jak chciałeś spłacać swoje zobowiązania po 22.00 w piątkową noc?
    > Jedyne co mi się kojarzy to jakiś wpłatomat -mBank/Multi? Jeżeli tak to,
    > nie rozumiem, po co sobie funodwać gonitwy i nerwy (wpłata 5k PLN to
    > też niezłe wyzwanie, szczególnie w mBanku), jak można było po prostu
    > zlecić przelew, no chyba że te pieniądze pojawiły się dopiero po 16.15
    > na Aliorze.
    > Czemu nie przelałeś pieniędzy, na konto żony, aby spróbować wypłacić?
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough

    Limit dzienny transakcji - 5000 PLN. To samo na karcie żony.
    Wypłacałem po 5000 z obu kart. Z jednej poszły, ok. 17.00, z drugiej
    nie, ok. 22.00. Na kontach było po pięć tysięcy dostępne. Celem
    umożliwienia wieczornej wypłaty lokata O/N była wyłączona.

  • 69. Data: 2009-01-24 14:21:53
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 24 Sty, 09:37, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Oczywiscie, z tym, że założenie, że bank będzie dostępny na zawołanie w
    > każdej chwili jest po prostu naiwne a skutki są jak widać.

    Jak do tej pory, "na zawołanie" były dostępne BPH, PBK, Pekao SA, ING,
    mBank, Allianz Bank i parę innych. Alior tego nie potrafił. Ciszę się,
    że obsuwa z Aliorem nie przytrafiła mi się np. w Chinach przy rachunku
    za hotel na 4 godziny przed odlotem...

  • 70. Data: 2009-01-24 14:22:33
    Od: "misza" <m...@m...misza.pl>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Zważywszy na to, że kartę Citi-BP masz niecały rok, to będę skłonny
    > stwierdzić, że za którymś razem mijałeś sie z prawdą.

    Albo cena czajnika byla wysoka...

    M.