  • 1. Data: 2009-09-22 18:07:16
    Temat: Alior - problem z logowanie
    Od: quaten <q...@g...com>

    Czy macie czasami problemy z logowaniem? Ja mam i to dość często...
    czasami loguje się bez problemów (szybko), a czasami mam wrażenie że
    serwery w/w banku są przeciążone. Przypomina to problemy naszej-klasy
    jakieś 2 lata temu ;)

    Firefox 3.5.3, Mac OS 10.4.11

    --
    Artur J.

  • 2. Data: 2009-09-22 18:11:40
    Temat: Re: Alior - problem z logowanie
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    quaten pisze:
> [...]
    > czasami loguje się bez problemów (szybko), a czasami mam wrażenie że
    > serwery w/w banku są przeciążone. Przypomina to problemy naszej-klasy

    Mam konto i KK w Alior od kilku miesięcy. Zero problemów z logowaniem. W
    każdym razie nic z tego co opisujesz.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-09-22 18:59:08
    Od: "tomasz" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    quaten <q...@g...com> napisał(a):

    > Firefox 3.5.3, Mac OS 10.4.11

    Pod Mac OS tez powinno dzialac:

    http://www.aliorbank.pl/pl/bankowosc_elektroniczna/i
    nternet/zasady_bezpieczenstwa/przegladarki

    Dla Mac OS:

    * Safari 3.2.1
    * Firefox &#8211; 2.0 i 3.0

  • 4. Data: 2009-09-22 19:33:10
    Od: quaten <q...@g...com>

    On 2009-09-22 20:07:16 +0200, quaten <q...@g...com> said:

> [...]
    > czasami loguje się bez problemów (szybko), a czasami mam wrażenie że
    > serwery w/w banku są przeciążone. Przypomina to problemy naszej-klasy

    Już wszystko działa jak należy. Wystarczyło tylko zresetować router :)
    A co było bezpośrednią przyczyną tego nie wiem.

    --
    Artur J.

  • 5. Data: 2009-09-22 20:49:59
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > czasami loguje się bez problemów (szybko), a czasami mam wrażenie że
    > serwery w/w banku są przeciążone. Przypomina to problemy naszej-klasy

    Hehe, makówkarz. A utf-8 działa?
    ;-)

    zyga
    --