  • 1. Data: 2009-09-22 13:53:44
    Temat: Czy to początek jakiegoś kryzysu?
    Od: etc <g...@o...pl>

    W mBanku jest jakiś kryzys.

    Jestem długoletnim klientem mBanku (prawie od początku jego istnienia) i
    jeszcze takiej sytuacji nie doznałem.
    Obsługa klienta (email i telefon) kompletnie nie przejmują się właściwą
    obsługą klienta. Wystarczy im, że robią zgodnie ze swoimi procedurami, a
    jaki faktycznie to ma skutek dla klienta, to zupełnie ich nie obchodzi.

    Już od początku tego miesiąca nie potrafią mi przesłać dokumentów na mój
    adres. Operatorzy mówią, że wysyłają dokumenty, Firma kurierska
    informuje, że na mój adres nie ma dokumentów. Adres po korekcie jest od
    dwóch tygodni zaktualizowany, ale kurier nadal nie ma prawidłowego
    adresu, a bank twierdzi, że wysłał na adres aktualny. Emaile chyba wysyła
    automat, bo są nie na temat i tylko wołają abym się łączył z opreratorem
    telefonicznym. Operator banku twierdzi, że wszystko jest w porządku
    dokumenty ponownie wysyła.

    Ten pingpong trwa już 2 tygodnie i nadal nie ma dokumentów. Za to jest
    naciąganie mnie na kasę, bo po każdym kontakcie z operatorem otrzymuję
    maila, abym znowu, się z nim skontaktował, a gdy to robię okazuje się, że
    niepotrzebnie, bo wszystko jest z mojej strony w porządku. I tak w kółko.

    Czy to jest jakiś strajk operatorów, czy kryzys bankowy?
    Które banki w Polsce tego nie mają?

  • 2. Data: 2009-09-22 14:13:38
    Temat: Re: Czy to początek jakiegoś kryzysu?
    Od: Gr <g...@g...com>

    etc pisze:
    > W mBanku jest jakiś kryzys.
    [...]

    To nie kryzys. W mBanku było tak zawsze. Wszystkie procedury wymagające
    ingerencji pracownika leżą (najczęściej właśnie wysłanie jakichś
    dokumentów pocztą itp.).

  • 3. Data: 2009-09-22 16:19:39
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    etc pisze:
> [...]
    > obsługą klienta. Wystarczy im, że robią zgodnie ze swoimi procedurami, a
    > jaki faktycznie to ma skutek dla klienta, to zupełnie ich nie obchodzi.

    Ten typ tak ma. U kogos z rodziny koreka danych osobowych trwala
    drazniaco dlugo.

    p.
    --
    www.ogloszenia-drobne.warszawa.pl

  • 4. Data: 2009-09-22 16:29:45
    Od: etc <g...@o...pl>

    Dnia Tue, 22 Sep 2009 16:13:38 +0200, Gr napisał(a):

    > W mBanku było tak zawsze

    No z tym się nie zgodzę. Jakieś 3 lata temu zmieniałem dane adresowe i
    poszło bez problemu. Teraz jest problem. Kontakt z biurem obsługi klienta
    jest zdecydowanie gorszy.
    Niby wszystko idzie grzecznie, ale tylko - niby - bo realnie wcale nie
    idzie.

  • 5. Data: 2009-09-23 05:50:34
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 22 Sep 2009 16:29:45 +0000, etc napisał(a):

    > No z tym się nie zgodzę. Jakieś 3 lata temu zmieniałem dane adresowe i
    > poszło bez problemu.

    Od tego czasu dużo się tam zmieniło na gorsze, niestety.

    Xenocide

  • 6. Data: 2009-09-23 07:03:15
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:h9ccva$ac4$2@inews.gazeta.pl

    > Od tego czasu dużo się tam zmieniło na gorsze, niestety.

    Zalogowałem się przed minutką na swoje konto w mBanku. W zakładce "Dane i
    adresy" mam możliwość modyfikacji swoich danych adresowych itp.
    Czy to tylko jakaś fatamorgana dająca mi iluzoryczny obraz, że swoje dane
    można zmienić bez żadnej papierkologii, za pomocą serwisu transakcyjnego?

  • 7. Data: 2009-09-23 07:38:44
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 23 Sep 2009 09:03:15 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

> [...]
    > można zmienić bez żadnej papierkologii, za pomocą serwisu transakcyjnego?

    A masz listę haseł czy smsy? Bo jak listę to g... zmienisz :).

    --
    Kojer

  • 8. Data: 2009-09-23 07:39:26
    Od: xbartx <b...@h...net>

> [...]

    > tylko jakaś fatamorgana dająca mi iluzoryczny obraz, że swoje dane można
    > zmienić bez żadnej papierkologii, za pomocą serwisu transakcyjnego?

    To już chyba od jakiegoś czasu jest, ale działa tylko z hasłami sms :/

    Xenocide

  • 9. Data: 2009-09-23 11:38:41
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Robert Kois" news:sekwfeu38vkv.dlg@kojer.kojer

    > A masz listę haseł czy smsy? Bo jak listę to g... zmienisz :).

    SMS. Papierowe listy, leżą awaryjnie w szafce :)