  • 1. Data: 2010-12-07 08:21:45
    Temat: Alior - problemy z podglądem dużej liczby lokat
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Jakiś czas temu ktoś pisał, że podgląd internetowy Aliora ma problemy z
    wyświetleniem dużej ilości lokat. Niestety nie mogę znaleźć tamtej
    wiadomości, dlatego pytam: czy problem wciąż występuje?

    Jaka jest największa liczba lokat dla której podgląd jeszcze działa?

    Czy wliczają się w to łącznie lokaty zł i walutowe?

    Zakładając, że założyłem maksymalną możliwą liczbę lokat, dla której
    podgląd jeszcze działa i widzi je także mój pełnomocnik, czy jeżeli on
    założy 1 lokatę w ramach swojego dostępu przez WWW to straci podgląd na
    wszystkie lokaty (moje i swoje)?

  • 2. Data: 2010-12-07 09:14:18
    Temat: Re: Alior - problemy z podglądem dużej liczby lokat
    Od: " A." <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    XYZ <j...@m...bin> napisał(a):

    > Jakiś czas temu ktoś pisał, że podgląd internetowy Aliora ma problemy z
    > wyświetleniem dużej ilości lokat. Niestety nie mogę znaleźć tamtej
    > wiadomości, dlatego pytam: czy problem wciąż występuje?

    Występuje.
    Obiecali, że do końca października naprawią. Zapomnieli dodać, którego roku.

    > Jaka jest największa liczba lokat dla której podgląd jeszcze działa?

    149 albo 150 - nie wiem dokładnie

    Na pozostałe pytania nie znam odpowiedzi.

    pzdr.
    A.

  • 3. Data: 2010-12-07 18:55:59
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 07.12.2010 10:14, A. wrote:

    > Występuje.
    > Obiecali, że do końca października naprawią. Zapomnieli dodać, którego roku.

    > 149 albo 150 - nie wiem dokładnie
    >
    > Na pozostałe pytania nie znam odpowiedzi.

    Dzięki.