    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Alior - rachunek oszczędnościowy bez karty?
    Date: Sat, 24 Sep 2011 16:10:45 +0200

    Hejka!

    Chcę sobie jeszcze lokatę 100-dniową założyć, a tam jest haczyk w
    postaci potrzeby posiadania rachunku w Aliorze. Konta osobistego
    zakładać nie chcę, bo są opłaty (co prawda dla nowych klientów zaczną je
    naliczać dopiero po roku od podpisania umowy, ale zawsze). Interesująco
    wygląda natomiast rachunek oszczędnościowy, ale do niego dorzucają kartę
    - MasterCard Debit. Czy da się ten rachunek założyć bez obowiązkowej
    karty? Chyba innych opłat "na bieżąco" wtedy nie ma. Przerabiał ktoś
    zakładanie tego rachunku bez karty debetowej MC?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/